Gå til innhold

Test: Sony Xperia Z1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja for man kan stole blindt på dinside.

Forresten så følger det ikke med dock. Ser norske tester nevner at det er med en liten dock, så jeg vet ikke om dette er noe spesielt for den norske lanseringen?

Edit: La akkurat merke til at Sony har fjernet muligheten til blokkering av visse numre, som er en standardfunksjon i android... hva faen er poenget?

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Ja men så bra da, da er et jo all good da.

Nei desverre, akkurat nå så er ikke "all good", det er derfor jeg mener det er sjansespill å kjøpe den. Kommer det en firmware som fikser blant annet kamera så blir det den supertelefonen alle snakker om. Kommer det ikke, så selger jeg min.

Endret av Apox
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dere tar sjansen på en Z1 altså?

nå som jeg har lest meg igjennom hele kommentarfeltet så ble jeg litt usikker. Lurer litt på hvordan den kan ha så dårlig batteritid på noen punkter (web-browsing), men ekstremt bra på andre punkter (taletid) :hmm:

hvordan opplever du batteritiden? holder den i over 1 dag?

Endret av 1BlueAnd1White
Lenke til kommentar

Videoen (innendørs og utendørs) som ble publisert på "din side" var jo rett og slett dårlig, sett i forhold til min Nokia 808.

Ellers må det være helt feil innstillinger fra fotografen.

Alle videoer de legger ut der er komprimert ihjel, herifra og til helvete. Hva er vitsen med å legge ut video da? Ser jo helt grønnjævlig ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...