1BlueAnd1White Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 16GB også ja..burde ko være duket for en god pris på min telefon som er 32GB da Finn.no da eller ? Dette lukter gull! finn.no ja de første som ringte kunne komme om 1 time, i løpet av den timen så fikk jeg 5 meldinger og 4 som ringte Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Damn! Men din var greit ripete altså? Den sorte er jo ikke kjent for å holde seg pen over lengre tid Men ok, spaceworld har lagt av en Z1 til meg, så henter jeg den og ordner med nytt abonnement på mandag Gleder meg greit mye altså! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Dere tar sjansen på en Z1 altså? Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 HVA SA ?? Sony Z1 rocker jo fullstendig, her har vi Dinside sin test. Slår konkurrentene ned i gummistøvlene, nemlig http://www.dinside.no/923004/sony-xperia-z1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Ja for man kan stole blindt på dinside. Forresten så følger det ikke med dock. Ser norske tester nevner at det er med en liten dock, så jeg vet ikke om dette er noe spesielt for den norske lanseringen? Edit: La akkurat merke til at Sony har fjernet muligheten til blokkering av visse numre, som er en standardfunksjon i android... hva faen er poenget? Endret 25. september 2013 av Apox Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 så test i dagbladet og amobil, full score der også. Next move sir ? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 så test i dagbladet og amobil, full score der også. Next move sir ? Next move? Jeg har den så jeg kan gjøre opp min egen mening takk. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Under tilleggsutstyr på Komplett.no: Ladestativ, datakabel, strømadapter.Går utifra at ladestativ = ladekrybbe Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Next move? Jeg har den så jeg kan gjøre opp min egen mening takk. Ja men så bra da, da er et jo all good da. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Ja men så bra da, da er et jo all good da. Nei desverre, akkurat nå så er ikke "all good", det er derfor jeg mener det er sjansespill å kjøpe den. Kommer det en firmware som fikser blant annet kamera så blir det den supertelefonen alle snakker om. Kommer det ikke, så selger jeg min. Endret 25. september 2013 av Apox 2 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Du har jo tydeligvis ikke peiling på hva du snakker om. Sikker noe bug med ditt eksemplar, er supert kamera på denne telefonen 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Lukter fanboy i en lang vei her. Du vet jo såklart bedre siden du ikke har den engang. Endret 25. september 2013 av Apox 1 Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Du har jo tydeligvis ikke peiling på hva du snakker om. Sikker noe bug med ditt eksemplar, er supert kamera på denne telefonenEr rart hvorfor flere tester trekker for kameraet da isåfall.Det jeg har sett er langtifra bra iallfall... Endret 25. september 2013 av leirdueredet Lenke til kommentar
cirka Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Videoen (innendørs og utendørs) som ble publisert på "din side" var jo rett og slett dårlig, sett i forhold til min Nokia 808. Ellers må det være helt feil innstillinger fra fotografen. Endret 25. september 2013 av cirka 1 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Dere tar sjansen på en Z1 altså? nå som jeg har lest meg igjennom hele kommentarfeltet så ble jeg litt usikker. Lurer litt på hvordan den kan ha så dårlig batteritid på noen punkter (web-browsing), men ekstremt bra på andre punkter (taletid) hvordan opplever du batteritiden? holder den i over 1 dag? Endret 25. september 2013 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Batteriet er ok, det holdt i 48 timer på første lading. Da med ca 2.5 timer skjermtid inkludert, og ingen strømsparing aktivert. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Videoen (innendørs og utendørs) som ble publisert på "din side" var jo rett og slett dårlig, sett i forhold til min Nokia 808. Ellers må det være helt feil innstillinger fra fotografen. Alle videoer de legger ut der er komprimert ihjel, herifra og til helvete. Hva er vitsen med å legge ut video da? Ser jo helt grønnjævlig ut. 1 Lenke til kommentar
LMH Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Nokre av bileta på dinside såg jo ganske bra ut, men dei er jo såpass små også. De må gjerne legge ut fleire bilete de som har eller skal kjøpe telefonen! 1 Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Blir denne levert med ladekrybbe ? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 JA DEN LEVERES MED LADEKRYBBE!Alternativet hadde vært en vanntett luke over micro-USB-kontakten som var utslitt etter under et år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg