Gabien Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hvordan takler den å sende ut masse sms? JEg bruker den funksjonen mye på jobb for å melde i fra om nyheter til kunder, og for å kommunisere diverse til elle de ansatte på jobben. Har en htc i dag, som går i heng når jeg sender ut til for store grupper + at den i litt mindre grupper bruker LAAAANG tid. Hvordan takler denne en slik oppgave? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) "Dette kombineres med X-Reality Engine, som er en logaritme for bildeforbedring i sanntid." Her har det gått litt fort i svingene. Det vil nødvendigvis være mer riktig å benytte ordet algoritme i denne sammengen. X-Reality Engine er derimot ikke en enkelt algoritme, men isteden inneholder programvaren en samling ulike algoritmer som behandler bildet på flere ulike måter. Blant annet finnes det ulike algoritmer for å behandle ulike typer bildestøy, i tillegg til algoritmer for skalering og for behandling av farger, kontrast og skarphet. Kildematerialet analyseres i sanntid og programvaren velger automatisk hvilke(n) algoritme(r ) som utføres. Kilde: http://www.sony-asia.com/article/437690/section/product/product/kdl-40nx720 Endret 18. september 2013 av fargoth Lenke til kommentar
Raymond Brun Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hva er greia med Sony og vann ? Skal da for pokker ikke bade med telefonen, legge den i vått gress og så videre. Hilsen kontormedarbeider. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Hva er greia med Sony og vann ? Skal da for pokker ikke bade med telefonen, legge den i vått gress og så videre. Hilsen kontormedarbeider. vel, når man ser mengden mobiler som går i stykker og er uten garanti pga fukt/vannskader, ja da kan da virkelig ikke dette være så ubrukelig? Iallefall når det ikke engang går på bekostning av design og størrelse. Min er forresten på vei og skal være her i morgen, gleder meg ikke akkurat mindre av å lese denne testen Endret 18. september 2013 av Apox 6 Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) hvor fette snålt er det å ha bilde fra sigridsaken på en reklame for en mobil?? Det er flere som reagerte på den. Vis litt respekt og fjern bildet fra NRK. Kan ikke være så vanskelig å finne et annet. Endret 18. september 2013 av Occi 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Tåkefyrste Skrevet 18. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 18. september 2013 Spar meg, har da faen meg ikke noe å si. Så møkk lei slike hårsåre folk som deg. 18 Lenke til kommentar
Snillemorten Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hadde denne kommet med noe Android så hadde den vært øverst på min ønskeliste også!! Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Går det an å bytte batteri uten å 'operere'? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Vis litt respekt og fjern bildet fra NRK. Kan ikke være sÃ¥ vanskelig Ã¥ finne et annet. Hvorfor skal de fjerne saken? Har ikke dagsrevyen lov å snakke om Sigrid-saken? 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hva er greia med Sony og vann ? Skal da for pokker ikke bade med telefonen, legge den i vått gress og så videre. Hilsen kontormedarbeider. Tja, det er greit at du kan ha telefonen i lomma medan du trener utan at fukt frå svette eller regn tar knekken på mobilen. I tillegg så blir den forhåpentligvis brukbar å benytte medan det regner. Mobiltelefonen som eg har i dag lugger og plagast så mykje at den nesten er ubrukelig når skjermen blir våt. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Og i disse våte høstdager, kunne jeg gjerne tenkt meg en vanntett mobil selv jeg 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg håper det kommer en "mini" versjon som Xperia ZR, rundt 4,3-4,5". Denne telefonen ser jo MASSIV ut! Nei til gigant telefoner! 2 Lenke til kommentar
newnick Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Dette var virkelig en telefon å vurdere. Skal jeg bytte ut min note 2 med denne? Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Dette hadde vært en perfekt Nexus-mobil... Evig venting på oppdateringer fra Sony trekker MYE ned, dessverre! Lenke til kommentar
RiskyHome Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Z1 er ikke alene om denne skjermoppløsningen. HTC Butterfly S sin super LCD3-skjærm ligger på 1080 ganger 1920 bildpunkter, som innebærer en pixeldensitet på 441 pixler per tomme. Butterfly S koster drøye 4.000 kroner - levert på døra en uke etter at den er bestilt og sendt fra lager i Hong Kong. Jeg gravde ned min røde, min hvite og min svarte HTC One da pakken kom... Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Dæsken - det får'n si hadde ikke sett sixaxis'en komme kompatibel til Android, men i ett ord er det GENIALT. Jøss - har nettopp kjøpt S4 Active, og fornøyd forsåvidt, men nå må jeg vurdere å kjøpe Sony igjen Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Kan skrive under på at å ha en vanntett telefon er også kjekt til hverdags. Slipper å tenke på fuktskader om du føler for å sjekke telefonen mens det regner eller snør litt, eller at noen ringer mens du er i dusjen. Trenger heller ikke bytte telefon om man skal f. eks stå på alpin hvor det er fort at en jakke som ikke er vannavstøtende kan bli gjennomvåt. 1 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Synes det er litt tidlig å erklære denne som beste telefon før dere har testet LG G2, den er mindre enn Z1 men har likevel større skjerm, svært god batteritid, samme SoC, OIS med mer. 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Dette hadde vært en perfekt Nexus-mobil... Evig venting på oppdateringer fra Sony trekker MYE ned, dessverre! Hva prater du om? Sony er jo best i klassen på oppdateringer og de har bred støtte for AOSP. Heldigvis et område hvor det er fint å være en liten produsent. Ser at Sony har oppdaga at de lager spydspissmobiler igjen og tar seg godt betalt. Telenor la ut forhåndsbestilling for Z1 i dag, med mitt abb (Komplett Large) er totalprisen over 9000 Skal jeg bytte ut min Xperia Z? Ja, men venter nok litt og lar prisene falle. Espen: Det fulgte med dock på Xperia Z også, så man slipper å åpne noen luker for å lade. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg har sett en drøss med unboxing videoer, men ingen av dem har en dock i pakken. Er dette noe spesielt HW.no fikk med sitt testeksemplar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg