Mala Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ørepropper med telefonen er det minste problemet, da disse _stort_sett_ ikke duger til så mye annet enn nettopp eskefyll. Unntak er det jo Lenke til kommentar
haakaak Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Skuffet over at det blir veldig lett riper i skjermen. Da det også skrives at telefonen har ripefri skjerm. Der er Samsung bedre både S3 og S4 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Riv av filmen og de er vekk. Eneste er at du mister logoen og olofobiske belegg for å gjøre glasset glatt 1 Lenke til kommentar
golagha Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg har hatt denne telefonen i 4 uker nå, og er meget fornøyd med det meste, bortsett fra kvaliteten på glasset, det suger. Jeg har like mye(lite) riper på denne telefonen etter 4 ukers bruk som jeg hadde på min Galaxy S2 etter 3 års bruk. Samme bruksmønster, inn og ut av baklommen på olabuksa eller jakkelommen, og ingen skarpe gjenstander. Dette drar ned helhetsinntrykket. Om noen dessuten vet hvordan man setter opp hurtigringing(speed dial), ikke favoritter via snarvei osv, på denne telefonen som kostet over kr. 5000,-, så vil jeg vite om dette. Lenke til kommentar
Frizt Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg og hadde det problemet at der kom fort riper i telefonen. Z1 kommer med skjermbeskyttelse fra fabrikk, så jeg byttet bare ut den med en bedre en. Jeg leste også en plass at den skulle ha en radio sender, slik at du kan spille av musikk på FM signaler, noen som vet om det stemmer? Vist det vet noen hvordan jeg bruker den? 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Har du ikke den appen som heter FM radio? Lenke til kommentar
Frizt Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Jo men der er en mottaker ikke en sender, er ikke sikker på om den har det en gang, jeg var bare litt nysgjerrig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 (endret) Jeg har hatt denne telefonen i 4 uker nå, og er meget fornøyd med det meste, bortsett fra kvaliteten på glasset, det suger. Jeg har like mye(lite) riper på denne telefonen etter 4 ukers bruk som jeg hadde på min Galaxy S2 etter 3 års bruk. Samme bruksmønster, inn og ut av baklommen på olabuksa eller jakkelommen, og ingen skarpe gjenstander. Dette drar ned helhetsinntrykket. Om noen dessuten vet hvordan man setter opp hurtigringing(speed dial), ikke favoritter via snarvei osv, på denne telefonen som kostet over kr. 5000,-, så vil jeg vite om dette. Dette skyldes Sony sin fabrikkmontert film, og ikke glasset Endret 14. januar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Lagesen290486 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 er denne ripesikker? å hvorfor følger det ikke med headsett? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 er denne ripesikker? å hvorfor følger det ikke med headsett? Jeg vil absolutt ikke si den medfølgende filmen til Sony, som sitter bak og fremme er ripesikker. Tvert i mot elsker denne fettmerker og riper. Headsett følger ikke med nei, sikkert Sony som ønsker å spare noen kroner og/eller de forventer at hvermansen har noe bedre liggende. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Opplever det samme som dere andre, en del småriper etter tre ukers bruk. Men sålenge glasset under holder seg, så kan jeg leve med å måtte bytte film en gang i mellom. Eneste som er kjipt er at Sony logoen forsvinner... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Blir jo veldig stilren da, for de som syns sånt er viktig Lenke til kommentar
haakaak Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Her får dere svar på Sony Ripefri skjerm http://www.amobil.no/artikler/fiks-sony-skjermenes-storste-problem-selv/156321 Lenke til kommentar
ottgrims Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Xperia Z1 støtter berre synkronisering av Kontakter, Mail og Avtalar mot Outlook server, ikkje Oppgaver. Dette var ein stor nedtur for meg fordi dette er ein funksjon eg brukte masse på min Samsung S4. Korlor er det slik, og find det løysingar? Hadde eg visst dette, hadde eg ikkje kjøpt denne telefonen. Lenke til kommentar
Jan Frode Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hei bare lurer på en liten ting her. dere klager litt på at skjermen til Kompakt modellen har en plast film, er denne fjernet på denne Z1 og Z2 modellen eller er de bare så bra at dere har glemt dette? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Z1 har denne plastfilmen. Det er jo denne telefonen de klager på det.... Lenke til kommentar
golagha Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Er Lollipop sluppet til Z1? Jeg vet at det har lenge vært annonsert, men er det noen her som har oppgradert til Lollipo via lovlige kanaler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg