1BlueAnd1White Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Aha, trodde dem gikk tilbake på dette jeg. Men det er bra gjort av Netcom da.jeg bestilte før ja Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Hey, en melding til Djuice på Facebook så var 6gb i ett halvt år i boks:) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 bare halvt år? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 bare halvt år? Vet ikke hvor jeg fikk 6.mnd fra, 1 år skal det være Lenke til kommentar
foto_12 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Test fra droidnytt: http://www.droidnytt.no/nyheter/test-sony-xperia-z1/29153/ Han skriver:"Som jeg fortalte i maskinvaredelen så har Sluppet en åpen API så utviklere kan lage applikasjoner som utnytter alle kriker og kroker av kameraet på telefonen. I tilleg 3 parts applikasjoner som vil komme etterhvert som utviklermiljøet begynner å leke seg med programvaren har Sony også laget en rekke applikasjoner som utnytter kameraets funksjoner." Betyr det at iso støyen kan bli bedre med 3 parts applikasjoner ??? Endret 14. oktober 2013 av fotf323 Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Noen som vet hvor en kan få fatt i veske og screen protector til telefonen ? Ser de fleste norske leverandørene står med "forventes inn" på lager status. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Ebay renner over av slike ting. 1 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Da har jeg kjøpt meg minnekort på 64 GB sist jeg haddE så mye plass var ipod touch 3g Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Er det noen som vet hva de forskjellige fargene som led'en blinker på telefonen betyr ? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Er det noen som vet hva de forskjellige fargene som led'en blinker på telefonen betyr ? Hvis det er samme som på Xperia V: Blå blink: social (facebook, google+, ...) Grønn blink: mail (gmail, ...) Rødt/oransje: lite batteri Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hva med ubesvart samtale, har ikke det en farge? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Det husker jeg ikke. Syns ikke fargen har så fryktelig mye å si for å være ærlig, fjerner alltid notifikasjonen om jeg legger merke til at den blinker mens telefonen ligger på bordet fordi jeg syns det er irriterende. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Installer LightFlow, få kontroll på hva fargene betyr. Lenke til kommentar
just1user Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Går det an å justere scroll-settings på Z1 ? Synes den er litt for "stram" i scrollingen, altså at scrollingen stopper for fort. Må liksom "mate" siden nedover centimeter for centimeter uten at den ruller et stykke selv. Her var gamle DHD mye bedre. Forslag? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Akkurat den effekten der avhenger litt på hvilken nettleser du har, når det kommer til det området ihvertfall. Lenke til kommentar
just1user Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Bruker Dolphin, men ingen forskjell til Chrome. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Har selv brukt Chrome, bruker Opera på farten Pga. Den geniale off-road egenskapen, fint i utlandet også når man gniter seg på data . Ellers må jeg si Firefox nettleseren har blitt en meget habil sak siden sist jeg testet den, godt over 1.5 år siden minst. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Ny firmware update ruller ut til Z1 og Z Ultra disse dager Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Sitter med en ny Z1 og er megaskuffet. Elendig skjerm, fargegjengivelse og kamera. Fårstår ikke at dette kan være mulig. Har de siste Samsung modellene og kjøpte dene i gave til kona, men forstår at hun ikke vil ha den. Kamera er bare støy og når man skal ta bilde så ser det ut som gammel tv med masse støy. Alt av skrift fra samme apper er krystallklare på Note 3 og med fine farger, men på Z1 er alt blasst som om det er noe justert virkelig galt. Det rare er at bilder som vi tar med Note flytter over minnekort og viser på Z1 er ikke så gale, men tar man så bilde med z1 blir samme motiv håpløst dårlig. Noen som har fått Z1 som også synes farger og lys/kontrast er helt feil. Finner ingen justering som hjelper. Uansett går det ikke å ta bilder i lavt lys. OBS samsung eiere, det må trykkes dobbelt så mye på hjem knapp pluss en malplasert knapp på siden som gjør den vanskeligere å håndtere. Blir levert tilbake i morgen trolig. Må være feil på den etter slike tester, men uansett ubrukelig knapper og software. :-( 1 Lenke til kommentar
cirka Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Sitter med en ny Z1 og er megaskuffet. Elendig skjerm, fargegjengivelse og kamera. Fårstår ikke at dette kan være mulig. Har de siste Samsung modellene og kjøpte dene i gave til kona, men forstår at hun ikke vil ha den. Kamera er bare støy og når man skal ta bilde så ser det ut som gammel tv med masse støy. Alt av skrift fra samme apper er krystallklare på Note 3 og med fine farger, men på Z1 er alt blasst som om det er noe justert virkelig galt. Det rare er at bilder som vi tar med Note flytter over minnekort og viser på Z1 er ikke så gale, men tar man så bilde med z1 blir samme motiv håpløst dårlig. Noen som har fått Z1 som også synes farger og lys/kontrast er helt feil. Finner ingen justering som hjelper. Uansett går det ikke å ta bilder i lavt lys. OBS samsung eiere, det må trykkes dobbelt så mye på hjem knapp pluss en malplasert knapp på siden som gjør den vanskeligere å håndtere. Blir levert tilbake i morgen trolig. Må være feil på den etter slike tester, men uansett ubrukelig knapper og software. :-( Ehe... Det var da voldsomt? Har ikke glemt å fjerne noe beskyttelsesfilm eller noe over linsen? Eller bruker totalt feil innstill? Så dårlig som du beskriver det, skal det da ikke være. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg