Occi Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det er tydeligvis ikke lett å se siden vi er uenige. Dessverre er nok verden litt gråere enn iPhone prøver å få det til å se ut på noen av de bildene. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Har en interessant sak her. Alle de Xperia Z1-telefonene jeg har vært borti, inkludert min egen, har skjermpanelet fra Sharp som er av samme type som i Xperia Z. Kjennetegnes ved god fargegjengivelse men med svært dårlig synsvinkel. Skjermen i Xperia Z ultra har ikke dette problemet og er en IPS skjerm fra en annen produsent. Jeg spurte dermed en ansatt på Expert ved jernbanetorget om hvilke skjermpanel som Sony opererer med på Z1 da det går rykter om at de bruker flere forskjellige. Dette er svaret jeg fikk.. De første modelle som kom ut ( ikke for salg) hadde som du sa samme panel som xperia z. Dette ble trekt tilbake og alle z1 som har vært i salg inneholder samme panel som i z ultra Konklusjonen man kan trekke er en av følgende: * De telefonene som er i salg burde egentlig vært tilbakekalt. * Sony og/eller Expert prøver å lure meg.. Noen som har noen tanker her? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 tror selgeren ikke viste hva han snakket om. er tft skjerm på z1. jeg endte med å kjøp lg g2 pga tft er no go! blir nokk en sony på meg til våren når deres neste toppmodell kommer med regza skjerm Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 tror selgeren ikke viste hva han snakket om. er tft skjerm på z1. jeg endte med å kjøp lg g2 pga tft er no go! blir nokk en sony på meg til våren når deres neste toppmodell kommer med regza skjerm Tviler ikke på at selgeren ikke vet stort men han påstår nå at det er Sony som har svart han på dette Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Tviler ikke på at selgeren ikke vet stort men han påstår nå at det er Sony som har svart han på dette Riktig at Z1 har TFT skjerm som på Z og G2 har IPS. Og det har vel aldri vært noen andre alternativer heller... Om du ikke trenger 20mp kamera eller IP58 så er G2 et minst like godt valg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Så jeg sitter på en telefon som skulle vært trukket tilbake? innsynsvinkelen er, som det påpekes i mange omtaler, ikke den beste. Høres merkelig ut vil jeg påstå. Endret 10. oktober 2013 av Mala Lenke til kommentar
K Leonidas Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Fikk min Xperia Z1 i hende i går. Gleden var kortvarig da start skjermene ikke lenger vil rotere etter at jeg var inne og endret bakgrunnsbilde. Hjalp ikke å skifte tilbake, Min forrige Sony mobil, en Acro S sluttet helt å virke etter to dager. Sender de ut mobiler med bugs eller er dette en forbannelse som hviler over meg? Er forøvrig veldig fornøyd med nettbrettet til Sony. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hehe..jøye meg. Har du prøvd en fabrikkresetting? Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 tror selgeren ikke viste hva han snakket om. er tft skjerm på z1. jeg endte med å kjøp lg g2 pga tft er no go! blir nokk en sony på meg til våren når deres neste toppmodell kommer med regza skjerm Må nok skuffe deg og si at IPS bruker TFT da dette går på styring av pikslene(en transistor per piksel , også kjent som active-matrix) og ikke utførselen av selve LCDen. Ryktene skal ha det til at Z1 bruker et VA panel, disse har en del dåliger innsynsvinkel enn IPS. Men er ganske bra på fargegjengivelse så lenge du ser rett på dem. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Uff, høres ut som det er mye barndomssykdommer assosiert med denne telefonen. Har nå en SE Xperia Active, har også opplevd endel trøbbel med denne. Er dette en gjenganger hos Sony? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) jeg hadde tenkt til å kjøpe et 64 gb minnekort til telefonenmin, men det ble bremsa litt ned når jeg fant ut at man ikke kan flytte apper over til det er ikke det litt uvanlig??? Endret 13. oktober 2013 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Greit at Spotify etc.lagrer musikken på sd-kortet da.Men denne apps problemstillingen er vel android relatert,må vel roote for å fjerne den begrensningen tror jeg. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Gjør spotify det? I såfall så kan det jo være greit, men på en annen side så har jeg jo ubegrensa data, så jeg kan jo streame uansett Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Ikke som i Netcom ubegrenset, for da er det snakk om 6Gb Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 De som bestile i starten har ubegrenset Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 De som bestile i starten har ubegrenset Aha, trodde dem gikk tilbake på dette jeg. Men det er bra gjort av Netcom da. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Ja, de har ikke lov til å trekke tilbake de som har fått tilbudet, men de som bestiller nå får 6 gb. Som er mer en nok for folk flest Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Kjøpte jo denne telefonen her med Djuice Nonstop M jeg, men nå tilbyr de plutselig Nonstop L med. 6gb i ett halvt år og telefonen for samme pris skal se om jeg kan få en del av Djuice her, er knapt 2 uker siden jeg ble kunne hos dem. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Hvordan er egentlig dekkningen på denne tlf? Gikk nå for lg g2 og får 50 mb på 4g Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Der det er 4g dekning får jeg 60 mb, men det er ikke mange steder. Det har vell mer med operatøren å gjøre Endret 13. oktober 2013 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg