Christoffero89 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Der er jo skjermbeskytter på.. Ska du ha dobbel? bedre det en å få riper Lenke til kommentar
Occi Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Dette er en ganske fin video som viser problemet med standard skjermbeskytteren på T/Z (og V), og hvordan du kan fjerne den. Tipper det er noe av det samme på Z1. http://youtu.be/4GzYnDnZDRg Endret 30. september 2013 av Occi Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jammen nå er overflaten på sonytelefoner ikke glass men plast som ripes opp lett Ah, det visste jeg ikke att den var av plast.... Og hva er fordelen med plast i forhold til gorilla-glass som andre produsenter bruker ?? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Det er herdet glass på både Sonys telefoner og andre, merkenavnene varierer. Sony har en plast-beskyttelse lagt oppå glasset fra fabrikk. Det er IKKE slik at skjermen er laget i plast. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 "Problemet" med standarbeskyttelsen er vel reint estetisk? Altså at det lett blir riper i denne plasten, slik at det berre ser ut som det er riper i skjermen? Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Det er herdet glass på både Sonys telefoner og andre, merkenavnene varierer. Sony har en plast-beskyttelse lagt oppå glasset fra fabrikk. Det er IKKE slik at skjermen er laget i plast. Okei, altså helt vanlig da med andre ord... Er det ikke bare å ta av all plastikk-dilldall og bruke den som en vanlig mobil med glass da ?? 1 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 følger med i esken ja, men da jeg kasta embalasje og slikt i går så tror jeg at jeg kasta den Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Okei, altså helt vanlig da med andre ord... Er det ikke bare å ta av all plastikk-dilldall og bruke den som en vanlig mobil med glass da ?? Jepp, det var det jeg gjorde. Skjermen er MYE bedre i bruk uten plasten på, får mindre fingermerker og dritt, og så langt har jeg ikke fått riper i den, og jeg kjøpte da den kom ut (13W08). Ikke har bakglasset løfta seg heller. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Okei, altså helt vanlig da med andre ord... Er det ikke bare å ta av all plastikk-dilldall og bruke den som en vanlig mobil med glass da ?? Jo, men da forsvinner Sony logoen, pluss at skjermen ikke har oleophobic coating, så den er en fingeravtrykksmagnet uten sidestykke. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Null headsett med, ikke ett lite kipt ett engang. Heller ingen skjermbeskyttelse med. Endret 30. september 2013 av MoLvII Lenke til kommentar
AFF301 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Der går rykter om at denne kommer i mini utgave med samme kamera og prosessor , med 4.3 display og 720p hd oppløsning!! Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Hvor har du hørt det ryktet? Og når evt. skulle dette skje?Da blir det jo plutselig mer aktuelt å vente Endret 30. september 2013 av vestlia Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Ganske konkrete "rykter", og det ser ut til at mini blir like heftig på specs som storebror. http://www.androidpolice.com/2013/09/30/alleged-ntt-docomo-leak-shows-xperia-z1-f-aka-z1-mini-the-same-great-specs-under-a-4-3-screen/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Der går rykter om at denne kommer i mini utgave med samme kamera og prosessor , med 4.3 display og 720p hd oppløsning!! Kudos til Sony da! Android trenger flere heftige modeller, også rettet mot de som foretrekker noe litt mindre enn 1/4 skjærefjøl Må forresten skryte litt av Spaceworld i dag. Var lovet telefonen i dag, men det viste seg at Telenor begynte å skape seg overfor forhandlere på fredagen, og stanset forsendelser av telefonen... Så stakk innom og forhørte meg litt med gutta bak disken i dag ang. saken da. Fikk 200,- avslag på telefonen (ord. pris 799 ved nytegning av Djuice Nonstop M) + en sånn søt liten Music Angel Friendz portabel speaker Så henter jeg telefonen i morra! Så da blir det ca. 4800 ,- for telefonen, ikke så verst deal egentlig. Og full Telenor dekning/hastighet, endelig! Endret 30. september 2013 av Mala Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Returnerte min Z1 jeg, har ikke tålmodighet til å vente på firmware sånn at man kanskje får et brukbart kamera. Siden jeg fokuserer så mye på kamera så kjøpte jeg en Lumia 1020 isteden. Ja det er windows phone, men det kan man alltids venne seg på. (bra OS i mine øyne, men mangel på apps gjør det litt kjipt) Bildekvaliteten ble straks noe helt annet anyway, lykke til med Z1, jeg skal nok følge med i tråden å se hvordan sluttresultatet blir når Sony hiver seg rundt og hører på kundene. Endret 30. september 2013 av Apox Lenke til kommentar
Occi Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) For en smug katt. Lite støy i det kameraet da. Endret 30. september 2013 av Occi Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 For en smug katt. Lite støy i det kameraet da. Ja det er vel i en klasse for seg selv, men såklart det går på bekostning av en ganske tjukk telefon. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) 2 uker ti jeg kjøper min z1:) da blir htc one solgt. vantett er så kjekt å ha når man er fotgjenger og kjrer tohjuling hehe:) gleder meg! kan dog nevne at det ikke følger med noen displayfilm på norsk z1 Endret 30. september 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg