Cuneax Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Slik tetter du det på egen hånd.Kritisk hull i Internet Explorer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Kutt ut den nettleseren. Den er heller ikke sikker. Lenke til kommentar
Raymond Brun Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 format c:\ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Dette er faktisk i dagens nyheter på NrK. Lenke til kommentar
G Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) format c:\ Eller enda enklere. Bruk en eksekverbar fil som sletter MBR (master boot record), så slipper man vente på uendelige sekunder med formatering. Å slette MBR har den konsekvens å gjøre partisjonstabellene usynlige for OS'et du etterpå skal innstallere, så selv om dataene ligger der før du begynner å overskrive, så ser harddisken uformatert ut for OS'et. Den (OS'et) begynner da naturligvis å selv formatere harddisken (slette), før den tør starte med å legge noe som helst filer på den. Brenne så denne filen til en boot'ende CD, alternativt legg den på en boot'ende minnepenn eller noe sånn, som har DOS-boot: Filen jeg snakker om har filnavn slate.com (unnskyld, men forumet har endret seg radikalt. finner ikke last opp filer i øyeblikket) Endret 20. september 2013 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Siden jeg ikke finner ut hvordan laste opp fil i øyeblikket. Så fant jeg til slutt direkte lenke til filen jeg sikter til, pluss alternativ programmer for oppgaven: http://diligent.tripod.com/harddisk.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg