Mr. Spaceworld Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg fikk virus på pc for noen dager siden. Så jeg valgte å installere Windows 7 på nytt. Etter litt googling fant jeg ut at det lureste var å bruke DBAN (Darik's Boot and Nuke) for å være 100% sikker at det ikke gjemte seg noe virus etter installeringen. Alt har gått helt greit. Når jeg skulle velge hvor W7 skulle legges valgte jeg SSDen og ikke HDDen. Problemet nå er at jeg ikke ser HDDen på min datamaskin. Det jeg mistenker er at jeg må formatere denne da etter DBAN skal den være helt "fersk". Jeg finner disken inne i BIOS men jeg finner ingen mulighet til å formatere. Er jeg inne på noe? Og hvis, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Finner du den hvis du høyreklikker på min datamaskin -> behandle ->lagringsplass -> diskbehandling? Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Jo! Skulle akkurat poste før du postet Jeg gikk dit tidligere men jeg så bare litt feil. Jeg fant den nå og det var som jeg trodde. Disken var RAW og måtte formatere den til NTFS. Takk for hjelpen! Er så deilig med helt ferskt W7 og ssd disk! Damn så rask oppstart Endret 18. september 2013 av Demonickon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå