Gå til innhold

Guide: Apple iOS 7 til iPhone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blåtann bruker jeg ikke, spesielt ikke for lyd da jeg syntes lydkvaliteten blir under pari men har brukt mye AirPlay og ørepropper, og spesielt lydkvaliteten med ørepropper merker jeg at har blitt en god del bedre. Vet ikke hva Apple har gjort men nå vil jeg påstå at 50% volum tilsvarer det som var type 70-80% før så jeg har muligheten til å få mye høyere lyd enn tidligere, og det uten at lydkvaliteten blir helt skakkjørt.

Lenke til kommentar

Da virker det som du ikke har iTunes v11.1? Det har vært mye trøkk på Apple sine servere i det siste så er ikke sikkert at du har fått oppdatert enda, det er ikke alltid Apple Software Update (Windows) og Mac AppStore (Mac / OS X) har helt klart å få med seg at oppdateringen har kommet på grunn av overbelastede servere.

Du kan alltids laste ned manuelt:

Mac OS X

Windows 64-bit

Windows 32-bit

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem med iOS 7. Etter at jeg oppdaterte i går kveld så henger tastaturet mitt etter. Jeg skriver og skriver, men bokstavene/tallene dukker ikke opp på skjermen før det har gått mellom 10-15 sekunder. Veldig slitsomt når man skal skrive meldinger.. Noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre? Prøvd å slå av og på mobilen flere ganger, uten hell!

Lenke til kommentar

Hvor ble det av muligheten til å adde en eksisterende playlist når du redigerer en playlist?

Nå kan du bare adde artister, album og sanger.

Hvis man f.eks har et playlister man vil "slå sammen", så går ikke dette an lenger ser det ut som.

Edit: Ser ikke ut som om man kan adde hele album eller artister heller, men velge én og én sang uansett. Det er faen meg for dårlig.

Endret av Twinflower
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...