Hrodebert Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Kan man oppdatere en jailbreaket 6.1.2 direkte fra telefonen? Laster i evigheter på oppdatering uten at det skjer noe, men vet ikke om det er pga. overbelastning eller fordi telefonen er JBet. Skulle gjerne ha gjort det via iTunes, men har nettopp solgt Macen og venter på ny i posten nå, så er avhengig av å ta det direkte på telefonen. Nei. Du må først installere siste iOS fra fabrikk via iTunes, så oppdatere til iOS 7. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Nedlasting til iPad mini gikk bra, men når jeg trykker innstaller, godtar og er enig, så begynner "verifisering". Etter en stund kommer meldingen: "oppdatering er ikke tilgjengelig for øyeblikket. Prøv igjen senere" Hva er dette? Trodde alt var lastet ned, og kun installering gjenstod...?? Hadde samme problemet. Byttet språket på telefonen fra norsk til engelsk og da gikk det. Utrolig nok. Lenke til kommentar
anhe Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Har problemer med å aktivere telefonen. Og på iTunes kommer det opp en feilmelding på at jeg må kontrollere nettverksforbindelsen.. Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Dynamiske bakgrunnsbilder er ikke tilgjengelig hos meg, kun 4S og 5 som får det? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Har problemer med å aktivere telefonen. Og på iTunes kommer det opp en feilmelding på at jeg må kontrollere nettverksforbindelsen.. Klarer ikke det jeg helller... Lenke til kommentar
simws Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Nedlasting til iPad mini gikk bra, men når jeg trykker innstaller, godtar og er enig, så begynner "verifisering". Etter en stund kommer meldingen: "oppdatering er ikke tilgjengelig for øyeblikket. Prøv igjen senere" Hva er dette? Trodde alt var lastet ned, og kun installering gjenstod...?? Samme problemet her! Lenke til kommentar
Kjesto 1 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Når jeg skulle oppdatere til ios7 ,fekk jeg beskjed om at eg måtte slette program pga for lten lagringsplass. Når eg hadde gjordt dette og søkte etter oppdateringa igjen, fekk eg beskjed om at den nyeste oppdateringa var ios 6.1.3? Hvorfor!! Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Gunstein Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Samme problem som Gunstein. ForstÃ¥r ikke noe. Gjorde det samme som SnikPellik. Skifta først til engelsk. Gikk ikke. Så til dansk, da installerte den!Kan virke som det er en slags køordning... Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Etter flere forsøk gikk det bra for meg, rett før midnatt i går kveld. Gjorde ikke noen triks. Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 PS: Klokken min var helt ett annet sted i døgnet etter oppdateringen. Det kan være lurt å sjekke klokken om du bruker telefonen som vekkeklokke. Lenke til kommentar
Craven65 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Vel og bra med oppdateringen, men fortvilende at det ikke får an å slå av G3 for områder der dekningen er lav (pluss at det spiser batterikapasitet). Noen som det hvordan det er mulig å få G2. Dessverre nytter ikke denne mer http://www.dinside.no/918663/slik-faar-du-tilbake-3g-knappen Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 G2 G3? Gprs Edge 3G H+ etc? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 gikk kjempesmooth med iPad 4 imorges. 5 minutter backup i iTunes, så 5-10 minutter nedlasting og installering. Fikk ingen beskjed om at noe ble slettet. Alle apps er fortsatt innabords så jeg trengte ikke backup likevel? Lenke til kommentar
thfi Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Oppdaterte min iPhone 5 i går tok ca. 45 min. Ingenting ble slettet og alt er som det skal være! Satt iPaden på oppdatering før jeg gikk til skolen... Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Oppdaterte en iPhone 4 og en 4S, samt en iPad 4 i går. Tok alt via iTunes siden nedlastingen ble brutt hele tiden pga stor pågang. Måtte prøve en del gangeer før nedlastingen startet, og det tok vel tilsammen to timer, men ingen problemer forøvrig. Prøvde med konas iPhone 4 i dag tidlig, og det var gjort på fem minutter :-) Jeg synes forøvrig det ser veldig mye bedre ut enn i iOS6. Lenke til kommentar
EivinAndré Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Noen andre som ikke finner tabben til iTunes Radio? (Bruker iPad Mini) Lenke til kommentar
HKS Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Noen andre som ikke finner tabben til iTunes Radio? (Bruker iPad Mini) iTunes Radio er vel ikke tilgjenglig for Norge enda? Lenke til kommentar
k@llemannen Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Er det noen andre som har merka at med ios7 så har batteri levetiden synket betraktelig? Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Er det noen andre som har merka at med ios7 sÃ¥ har batteri levetiden synket betraktelig? Sjekka min iPhone 4 nå. Den var 100% ladet klokka 6.30 i dag tidlig, og nå, knapt 7 timer senere er den på 92%. Ikke brukt den spesielt mye i dag, men det ser nesten bedre ut enn jeg er vant til. Så første-inntrykket av batterilevetid er bra her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg