Tallang Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Noen som har klart Ã¥ laste ned enda? FÃ¥r beskjed om at "Denne versjonen av iPad-programmvaren (6.1.3) er den gjeldene versjonen." Jeg får fortsatt den meldingen hvis jeg prøver å oppdatere via iTunes. Prøv via telefonen i stedet. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg får fortsatt den meldingen hvis jeg prøver å oppdatere via iTunes. Prøv via telefonen i stedet. Har prøvd begge deler, og får feilmeldinger på begge delene... :/ Er vel bare å vente.. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Fikk feilmelding et par ganger før nedlastingen startet selv. Nå har det tikket og gått i 20 minutters tid mens den estimerte tiden hopper opp og ned som en jojo Lenke til kommentar
Yangern Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Er vel på grunn av stor pågang, slik at ikke alle får koblet seg opp samtidig. Selv så begynte jeg oppdateringa akkurat 19:00, og har kommet ca 10% nå etter 50 min. Tolmodighet er nok nøkkelordet i kveld. Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Downloading nå! Til iPad 2:) Spennende....... 20 min igjen. Lenke til kommentar
Slalombaby Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hvordan får jeg oppdatert min til siste ios 7 når jeg har beta versjon fra Udidactivation ? Finner ingen oppdatering Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg har omsider ankommet "preparing update", så det er faktisk et lys i enden av tunnelen. Det tok en knapp halvtime Lenke til kommentar
Telemark98 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hvordan får jeg oppdatert min til siste ios 7 når jeg har beta versjon fra Udidactivation ? Finner ingen oppdatering Nei, men du må koble til iTunes via PC eller Mac Lenke til kommentar
Slalombaby Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hvordan fÃ¥r jeg oppdatert min til siste ios 7 nÃ¥r jeg har beta versjon fra Udidactivation ? Finner ingen oppdatering Nei, men du mÃ¥ koble til iTunes via PC eller Mac Prøvde å koble til macen, men får bare beskjed om at jeg har siste ios 7, men vet det er beta versjon jeg har Lenke til kommentar
Telemark98 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Prøvde å koble til macen, men får bare beskjed om at jeg har siste ios 7, men vet det er beta versjon jeg har Da veit ikkje eg, har bare hørt og lest at den må oppdaterest via iTunes :o Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Er det beta eller gm versjon du har da? Endret 18. september 2013 av Sportive. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Noen som vet om den sletter alle data på enheten som oppdateres så jeg MÅ ha backup av alle spill og apps før jeg tar update på ipad 4'n? Lenke til kommentar
olwjd Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Serverene til apple har vært nede før idag, det var nok fordi de forvendta stor traffik... Nå skal det være ordnet og fordi med beta versjon, må der koble til itunes for å instalere Lenke til kommentar
Ear211 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hei jeg har iOS 7 beta versjon og jeg får ikke til å oppdatere til iOS 7 det står jeg har den nyeste programvaren kan noen si meg hvordan jeg kan oppdatere til iOS 7? Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hei jeg har iOS 7 beta versjon og jeg får ikke til å oppdatere til iOS 7 det står jeg har den nyeste programvaren kan noen si meg hvordan jeg kan oppdatere til iOS 7? Versjon du har da? Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Fikk feilmelding et par ganger før nedlastingen startet selv. Nå har det tikket og gått i 20 minutters tid mens den estimerte tiden hopper opp og ned som en jojo Var akkurat på samme viset da ios 6 ble lagt ut.. Ikke noe nytt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hei jeg har iOS 7 beta versjon og jeg får ikke til å oppdatere til iOS 7 det står jeg har den nyeste programvaren kan noen si meg hvordan jeg kan oppdatere til iOS 7? Har samme problemet, er selv på siste beta (ikke gold master). Lenke til kommentar
KLB Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Lastet ned rett rundt 1930, og det tok ca 35 minutter til alt var ferdig installert. Dette ser veldig bra ut :-) Men det lagger litt når jeg skriver dette innlegget. (IPad mini) Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Får feilmelding når jeg skal oppdatere IPad. Iphone'en går greit - laster ned nå. Dette sleit jeg med også, men nå ser det ut til at det funker på iPaden også, foreløpig. Lenke til kommentar
Ear211 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hei jeg har iOS 7 beta versjon og jeg får ikke til å oppdatere til iOS 7 det står jeg har den nyeste programvaren kan noen si meg hvordan jeg kan oppdatere til iOS 7?  Versjon du har da? Jeg har beta 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg