Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sexlystdempende pille?

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg er ei jente, som er veldig kåt, og det dreper meg. Har enorm sexlyst, prøver å kontrollere rastløsheten min så godt jeg kan, fordi jeg vil ikke bli sett på som løs eller billig, men det er så lite til som skal trigge meg.

Jeg er egentlig en veldig seksuell jente, men jeg prøver å skjule dette så godt jeg kan for å ikke virke horete, hvis dere skjønner?

Noen som har noen tanker, tips eller råd?

(ja, jeg er vel sexfrustrert da)

Anonymous poster hash: 4b55f...8dc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er enig i at det kan være en ide å finne seg noen du kan være utagerende med. Kanskje ikke så enkelt...

Also, har vi fortsatt det synet på jenter om at de er "billige" eller "løse" bare for at de er kåte? Jeg trodde vi var forbi det stadiet. For meg er det bare et pluss at jenter tar initiativet innimellom, så blir det ikke bare den ene parten som gjør det. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor bor du? Jeg er en mann på 24 år, relativt slank og ganske muskuløs. Er 179cm høy og kan tilfredsstille dine behov om vi bor nært hverandre og det finnes muligheter for å møtes fast. Ta kontakt på PM om det er av interesse! (Er ikke på utkikk etter noe fast forhold, men vi kan være fuckbuddys om du vil:) )

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor bor du? Jeg er en mann på 24 år, relativt slank og ganske muskuløs. Er 179cm høy og kan tilfredsstille dine behov om vi bor nært hverandre og det finnes muligheter for å møtes fast. Ta kontakt på PM om det er av interesse! (Er ikke på utkikk etter noe fast forhold, men vi kan være fuckbuddys om du vil:) )

Du registrerte faktisk en bruker for å svare på denne tråden ?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor bor du da?

Anonymous poster hash: 4b55f...8dc

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...