kortstokk Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hei! Jeg har fått sobril av legen mot flyskrekk. Han sa også at det ikke er farlig å blande dette med alkohol(moderate mengder så klart), bare at det ville forsterke effekten. Men det som er greia er at jeg kommer til å være på flyplassen en god del timer før flyet tar av. Og da er det jo alltids kos med et par pils for å få tida til å fly.(Pun intended) Dette er da snakk om å ta et par pils FØR jeg tar pillene. Jeg har ingen planer om å drikke meg full, bare et par for kosens skyld. Er dette et problem? Jeg har aldri tatt sobril før, eller noen slags medikamenter, for that matter. Om det skulle være dumt å gjøre det, så er det ikke noe stress for meg å kjøpe en cola istedet, men vil bare høre om det har noe å si igrunn På forhånd takk. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Du kan jo høre på legen din som har fagkompentanse på området? Hvis du er redd for det, kan du også ta deg en alkoholfri en. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Det er ekstremt dumt å gjøre det... Effekten av Sobril + Alkohol varierer litt , noen blir ekstremt ruset, andre kun litt ekstra. Uansett er det en ekstremt dum ting å gjøre på en flyplass siden man kan risikere enorme multer på flyet om man går bananas eller ikke komme med på flyet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 høres veldig shady ut, og hadde ikke risket det selv iallefall. Skal ikke mye til for at man driter seg ut når det gjelder alkohol og flyplasser, der tar de slikt alvorlig Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Blir du for mye neddopet så kan kabinpersonalet anse deg som en sikkerthetsrisiko, noe som gjør at du ikke får bli med flyet. Kan være lurt om du tester ut dosene du har tenkt å bruke noen dager i forkant i samvær med noen andre slik at de kan hjelpe deg å vurdere om det er ok. Du kan også vurdere flyskrekk-kurs. Det er mange som har veldig god nytte av det. Endret 18. september 2013 av vidor Lenke til kommentar
kortstokk Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 Takk for svar! At jeg kan komme til å gå bananas tror jeg ikke vil skje, i følge legen så er det at man sovner "worst case scenario", men ville bare høre om folk vet om man bare blir slapp eller helt slått ut liksom. Tror ikke personellet liker det om det ser ut som man har røyka 3 stive før ombordstigningen nei! Så for å være på den sikre siden, så holder jeg meg unna pilsen Ja, har vurdert flyskrekk-kurs, rekker det bare ikke før denne turen, men hører også de fleste sier det har hjulpet dem. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Noen pils og en sobril gjør ingenting, men ikke ta sobril når du skal på fylla, Man blir totalt fotløs å man husker ikke en dritt dagen etterpå + at faren for å skade seg stygt er der. Snakker av erfaring. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå