firepires Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hei dere, Noen her som vet om en god hdpvr til ps3 eller er denne her litt god:Hauppauge HD PVR2 Gaming Har sitt veldig lenge på den og noen som vet om den er ganske god? Skal bruke den til gta og Black ops 2 til youtube og livestream Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Om du skal bruke en opptaker til livestreaming, på Twitch regner eg med, så bør du IKKE gå for HDPVR. Da er det Elgato du burde gå for. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Husk at PS3 har HDCP så da må du ha en med støtte for det. Med mindre du bruker komponentkabel. Lenke til kommentar
RqO Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg stemmer på Elgato HD capture (hdmi). Den tar PS3. Og myyyye bedre software enn driten HDPVR kommer med. Lenke til kommentar
firepires Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Jeg stemmer på Elgato HD capture (hdmi). Den tar PS3. Og myyyye bedre software enn driten HDPVR kommer med. har kjøpt meg elgato nå ) Lenke til kommentar
firepires Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 Noen her som hvet og har elgato, jeg har koblet alt sammen som står på bruksnavisningen og nå får jeg kun bildet opp på elgato game capture software på pcn men ikke på sjermen.. kan noen hjelpe? :// Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Husk å bruke component-kabel (ikke HDMI) hvis du skal ta opp fra PS3. Elgato støtter ikke HDCP. Lenke til kommentar
firepires Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Fikk det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå