Gå til innhold

50" tv til spilling, under 5000,-

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en TV som skal utelukkende benyttes til PS3, og kanskje en og annen film innimellom. Nr 2 TV i huset, så må være billig for å få innpass hos fruen :)

Noen som har erfaring med den som linkes til under? Eller andre tips? Er ikke voldsomt mye tilgjengelig der ute til en slik pris, men det viktige er altså at det er relativt lav input lag, og ellers et godt bilde som egner seg til spilling. Står i et mørkt rom, så lys er ikke noe problem.

http://cdon.no/elektronikk/51_plasma-tv_samsung_ps51f4505awxxe-23098263?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=51+Plasma-TV+Samsung+PS51F4505AWXXE&utm_content=23098263&utm_campaign=prisjakt_no_TV

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, Samsung-modeller er ikke så gode på det. Men godt svartnivå, det skal de ha. Du får ikke i pose og sekk, må nesten bare lese seg til det. FlatpanelsHD.com er en god side.

Sortnivået på Samsung sine TV-er er vel ikke bedre enn gjennomsnittlig, finnes vel TV-er meg betraktelig bedre sortnivå enn Samsung som også sliter en del med clouding.

Lenke til kommentar

Sortnivået på Samsung sine TV-er er vel ikke bedre enn gjennomsnittlig, finnes vel TV-er meg betraktelig bedre sortnivå enn Samsung som også sliter en del med clouding.

Joda, men det er Samsungs styrke og i forhold til konkurrentene så er det ofte slik.

Men, sammenligner du LCD mot plasma så taper de, også når det gjelder deres egne plasma-modeller mot Panasonic.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Joda, men det er Samsungs styrke og i forhold til konkurrentene så er det ofte slik.

Men, sammenligner du LCD mot plasma så taper de, også når det gjelder deres egne plasma-modeller mot Panasonic.

Hvordan kan Samsungs styrke ligge i noe de kun er gjennomsnttlige på, om de hele tatt er såpass gode da?

Lenke til kommentar

Takk for gode svar! Utifra det jeg har lest er ikke LED spesielt bra til spilling. Nå har jeg en Samsung 6507 som jeg spiller på i dag, og i Game-mode er denne helt grei. Men når jeg tenker på å anskaffe en større tv som det nesten kun skal spilles på, er det kun plasma som kan levere i den prisklassen jeg ser.

Skal sjekke ut den LG'en det henvises til! Fin pris :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...