Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Inngrodde negler over alt!

KatrinaS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Inngrodde negler er no skikkelig herk, har slitt med det selv i sikkert 6-7 år.
Vegrer meg for å dra til legen selv grunnet sprøyteskrekk, men helt ærlig tror jeg ikke det finnes en annen løsning når du har det over en såpass lang periode.

Bare forklar situasjonen og gjerne bli henvist til en skikkelig lege/kirurg og ikke bare det lokale lege-kontoret.
Legen min sa ihvertfall at han skulle sende meg til noen som kan dette skikkelig, og be de om å være obs på å fjerne negleroten.

Funker det ved å fjerne negleroten får du en tynnere negl, men er et fint alternativ når alternativet er smerte hver gang føttene blir litt varme, eller fjerne hele neglen.

Lenke til kommentar

Inngrodde negler er no skikkelig herk, har slitt med det selv i sikkert 6-7 år.

Vegrer meg for å dra til legen selv grunnet sprøyteskrekk, men helt ærlig tror jeg ikke det finnes en annen løsning når du har det over en såpass lang periode.

Bare forklar situasjonen og gjerne bli henvist til en skikkelig lege/kirurg og ikke bare det lokale lege-kontoret.

Legen min sa ihvertfall at han skulle sende meg til noen som kan dette skikkelig, og be de om å være obs på å fjerne negleroten.

Funker det ved å fjerne negleroten får du en tynnere negl, men er et fint alternativ når alternativet er smerte hver gang føttene blir litt varme, eller fjerne hele neglen.

Har operert to tær skikkelig privat. De er OK nå. Det er mer resten av neglene mine som er problemet. Å operere alle neglene har jeg ikke råd, tid, lov eller mulighet til, så det utelukker jeg.

I tillegg til at foreldrene mine blir bare sinna på meg om jeg i det hele tatt nevner det, eller ser det. Ikke bare litt, men helt jævlig sinte. Og all skyld går på meg. Er ikke lett dette her. I tillegg til at jeg må betale alt selv, penger jeg ikke har, om det er nødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...