Gå til innhold

GTA V og Xbox spørsmål

Anbefalte innlegg

Hei sann.

Fikk idag mitt GTA V i posten, og ikveld så skulle jeg spille litt..

Installerte cd 1, men ikke cd 2, Denne har jeg kun i når jeg spiller.

Mitt spørsmål er: Jeg satt å spilte istad, og midt i et oppdrag så hang hele xboxèn seg. Og det endte med at jeg måtte bort å fysisk slå av boksen med knappen foran.. For så å skru den på igjen...

Når jeg begynte å spille da igjen virket alt normalt, så da er mitt spørsmål, ingen skade skjedd tru??

Og en annen ting, når det er midt i byen i spillet, og det er dag.. Og mye biler osv som beveger seg, så synes jeg det "lagger" litt, eller hva jeg skal kalle det... Men det er kanskje "normalt", sånn det skal være?

Håper på svar ifra noen som har spillet selv på Xbox =)

God kveld videre, og på forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal kun installere instalasjonsdisken, men ikke spilldisken. Så der har du gjort alt rett. Det at xbox-en hang seg tror jeg er tilfeldig og det fleste opplever nok det en eller annen gang. Så ingen skalde skjedd.

Slik du beskriver det er du midt i en grafikk-tungt del av spillet, og i og med at xbox er 8 år så tror jeg det ikke er mer å forvente. 8 år gamle komponenter er ikke det samme som de i dag.

Lenke til kommentar

Alle sier dette, ikke install play disken. Men får man noen gang valg om å gjøre dette? Jeg putta i install disken, den instalerte, spurte så om play disken, putta i den. Så loada den en liten stund, før det sto install complete. Var det riktig fremgangsmåte? Hvordan installerer man play disken? (som man ikke skal gjøre).

Når det gjelder hakking (lagging har egentlig noe med internett forbindelse i spill å gjøre, det er hakking som følge av dårlig conection, lag). Men uansett, du vil nok ha en god del "lag" i gta, som følge av at den gode gamle xboxen skulle vært bytta ut med bedre hardware for mange år siden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Alle sier dette, ikke install play disken. Men får man noen gang valg om å gjøre dette? Jeg putta i install disken, den instalerte, spurte så om play disken, putta i den. Så loada den en liten stund, før det sto install complete. Var det riktig fremgangsmåte? Hvordan installerer man play disken? (som man ikke skal gjøre).

Play-disken installeres ute i dashboardet, slik som alle andre spill. På x360 kan absolutt alle spill installeres over på harddisken, som vanligvis gir raskere lastetider og en stillere maskin.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er jeg kravstor, eller føles framraten elendig iblant? Spesielt hvis jeg kjører bil i litt hastigheter, dropper den veldig :(

Jeg er på PS3, men ja - Helt enig ang. framrate. Har en Samsung D8005 TV med motion plus (5x så mange bilder), fargeforbedring etc, som gir et utrolig bra bilde på film etc. Men på GTA V gir det input lag, så må ha spillmodus, som deaktiverer alt av bildeforbedring. Spillet ser sinnsykt bra ut med høyere framerate, så gleder meg til det kommer til PC.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...