Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hater føttene/tærne mine..

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har et problem. Jeg klarer ikke å gå uten sokker/sko, rett og slett fordi tærne mine ser kjemperare ut, og alle kommenterer det dersom jeg først går uten sokker/sko. Det er noe som virkelig plager meg. Føler at jeg aldri kan gå helt naken, det siste jeg tar av meg er liksom sokkene. I de siste årene har det plaget meg så mye at jeg nesten ser på det som et psykisk problem. Noen som vet om ett sted der de kan gjøre kirurgiske inngrep? Jeg har letet litt på nettet, men finner liksom ikke noe.. Og det er så trist at noe slikt kan plage livet mitt så mye.. Dere aner ikke, det er en helt sinnsykt stor byrde.

Skulle gjerne lagt ved bilde, men det tør jeg ikke. Det er liksom det at storetåen er ca. 2 cm lengre enn den tåen ved siden av, og det ser bare kjempedumt ut. Mamma har sagt at det er fordi føttene mine var veldig klemt under svangerskapet... :(

Anonymous poster hash: efb1b...225
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

For å være ærlig, alle tær og føtter ser egentlig helt jævlig ut. Tviler på at det er noe skikkelig stygt med dine, og om det skulle være det så burde du ikke bry deg. Snakker folk om hvor stygge tærene dine er så svarer du med noe lignende, da tar de nok poenget.

Lenke til kommentar

For å være ærlig, alle tær og føtter ser egentlig helt jævlig ut. Tviler på at det er noe skikkelig stygt med dine, og om det skulle være det så burde du ikke bry deg. Snakker folk om hvor stygge tærene dine er så svarer du med noe lignende, da tar de nok poenget.

Enig med deg .

Endret av piamerete
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...