AnonymDiskusjon Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hei. Jeg fatter ingenting. Når jeg skal innpå facebook på pcen min (som forøvrig lagrer loggen) kommer alltid addressen frem før jeg har fullført settningen. ("www.facebook.com".) Slik autofullføring. Saken er at hver gang jeg skal logge meg på, så kommer en spesiell jente sin profil opp på denne autofullføringen. Jeg har kikket innom profilen hennes ett par ganger før da vi har felles venner, men jeg har da også kikket på andre enn hennes profil. Men det er altså bare hennes navn som kommer opp. Slik som dette: "www.facebook.com/lise.marie.nordmann" Hvorfor kommer dette navnet hver gang, og ikke andres?? Er det fra den profilen man har kikket mest på? girlygirl Anonymous poster hash: cb35f...e92 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 Ingen som vet??? Anonymous poster hash: cb35f...e92 Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 for å slette historikken klikker du på de tre horisontale strekene øverst oppe i høyre under exit krysset, trykk på logg, trykk på "slett nettleserdata" og velg "tidenes morgen" for å slette heeeele loggen Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 for å slette historikken klikker du på de tre horisontale strekene øverst oppe i høyre under exit krysset, trykk på logg, trykk på "slett nettleserdata" og velg "tidenes morgen" for å slette heeeele loggen Ja, det vet jeg og når jeg slettet hele loggen så forsvinner også navnet på denne jenta. Men etter en periode igjen rundt på nettet inn på forskjellige profiler, så står navnet hennes der igjen OG INGEN annens! Er det pga. jeg besøker den profilen mest? Anonymous poster hash: cb35f...e92 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Nei ikke nødvendigvis. Skriver jeg inn facebook.com i addressefeltet mitt nå får jeg først opp en side jeg er administrator for, og så profilen til søstra til en gammel kolega jeg kikket på i går, selv om jeg har vært inne på mange forskjellige sider i dag. Jeg vet ikke om det løser det, men du kan prøve å skru av Google prediction service, forklart her ved å trykke på "disable the prediction service". Eventuelt kan du trykke CTRL+SHIFT+N når du skal surfe facebook, da blir ingenting lagret Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Gå inn på logg og slett alle nettleser data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå