Gå til innhold

Radon 8500Le fra Topline

Toset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IKKE BESTILL FRA TOPLINE!!!!!!

Det gjorde jeg (Ati 8500Le oem , det er det kortet du snakker om) har ikke fått det ennå, har egentlig ikke hørt et pip fra dem har sendt dem 7 e-mail og ringt dem 5 ganger!!!!!

IKKE BESTILL FRA DEM!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Takk for svarene. Nå tenker jeg heller på å bestille fra Multicom. De selger jo orginal ATI Radeon 8500 for 2799,- Det tar sikkert ikke mer enn noen dager. Er det noen som har noe imot Multicom og? Hvis det er noen som har problemer med dem, vil jeg gjerne høre om det før jeg bestiller...

Lenke til kommentar

Har kjøpt akkurat fra multicom. Fikk kortet en fredag. Klikka på lørdags kveld. Forsøkte alt på søndag. Sendte laaaaang mail til multicom. Fikk svar på søndags ettermiddag og kveld. Etter litt frem og tilbake me forklaringer og slkt så sendte jeg kortet inn på mandag. Tok til og med bilde av hvordan skjermen så ut(kan love at den ikke så bra ut). La ved utskrift av mail + beskjed om at jeg hadde sendt bildet til support mailen.

Ville først ha igjen pengene, men plutselig hadde de fått inn nye kort. Sendte da mail på om jeg kunne få bytte i ett nytt. Dette skulle selvsagt gå i orden.

Torsdag i samme uke (sendte inn på mandagen) ble kortet sendt fra multicom som A-post. pga merkelig postsendinger fikk jeg ikke kortet før på mandag.

Installerte det og nå virker alt fint.

Så det var min erfaring med multicom.

Gir den terningkast 6.

Kan selvsagt være at andre har dårlige erfaringer, men jeg fikk i hvert fall lyst til å handle der flere ganger.

Itbutikken er også en butikk jeg har hatt gode erfaringer med. De har sikkert ati kortet på lager de og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...