RichyRomero Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 Jeg har ikke noe som heter Troubleshooting Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Jeg har ikke noe som heter Troubleshooting Ta musen helt til høyre på skjermen, Trykk på søk. søk etter Troubleshooting, eller Feilsøking elns om du har norsk windows. Trykk på Settings (instillinger) under søkefeltet på høyresiden. Still nothing? Endret 18. september 2013 av Complexity Lenke til kommentar
RichyRomero Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 oia feilsøking, ja fant det når jeg søkte på det Lenke til kommentar
RichyRomero Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 kommer opp feilsøkningsproblemer, men når det kommer til Run programs made for previous versions of Windows.etter det jeg ser kan jeg ikke finne det Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Kjør programmer laget for tidligere versioner av windows ? Lenke til kommentar
dbass Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Kanskje du burde ha valgt et norskspråklig operativsystem hvis du ikke er så flink i engelsk enda? Men det er vel kanskje et flott tiltak til å bli flinkere i engelsk også Lenke til kommentar
RichyRomero Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 jeg trykker på feilsøkingsproblemer, så kommer 3 windows nettverksdiagnose opp jeg bruker norsk, men er engelsk instruks.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Åpne feilsøking for Programkompatibilitet ved å klikke Start og deretter klikke Kontrollpanel. Skriv feilsøking i søkeboksen, og klikk deretter Feilsøking. Under Programmer klikker du Kjør programmer som er laget for tidligere versjoner av Windows. Edit: never mindre, dette var vist for Windows 7. Endret 18. september 2013 av Complexity 1 Lenke til kommentar
RichyRomero Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 thanks det gikk, men når jeg skal finne det jeg lastet ned, så er det på en måte borte, selv om jeg går bla gjennom og går på mappa jeg har lagt dem, hmm.får se på det mer i morra... Lenke til kommentar
RichyRomero Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Edit: never mindre, dette var vist for Windows 7. Såe jeg kan ikke få nett med nettverks USB'en ?.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Joda, men den norske beskrivelsen var til Windows 7. Engelske er til windows 8, så du får oversette det. Lenke til kommentar
Menox Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 alt skal jo være så fucka, nå finner ikke netgear USB adaptaren.. av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Menox Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 JADDA, DET FUNKER, TUSEN TAKK FOR ALL HJELP JEG HAR FÅTT, SETTER STOOOOOOOOOOOOOOOOR PRIS PÅ DET :d:d:d:d:d:d:d:d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå