Complexity Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Du merket ikke at utgangene bak ikke passet helt? Eller at skjermkortet ikke gikk helt inn i sporet siden hovedkortet er for langt inn? Forhåpentligvis har det gått bra, men du har kanskje funnet feilen din der gitt. Lenke til kommentar
RichyRomero Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 Hah ja Lenke til kommentar
RichyRomero Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 Det forklarer vell også hvorfor jeg slet med å på hovedkortet å riktig høyde.. Lenke til kommentar
Menox Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) hmm Endret 18. september 2013 av Menox Lenke til kommentar
RichyRomero Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 pcn fungerer !bare ett lite problem nå..viftene går ikke rundt :/ any ideas ? Lenke til kommentar
RichyRomero Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 Og pcn "krasjer" når jeg skal installere netgear før å få nett.... whyy me Lenke til kommentar
Menox Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) bra pcn fungere ihvertfall :PP Endret 18. september 2013 av Menox Lenke til kommentar
RichyRomero Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 UPDATE:viftene virkerNetgear innstalert, MENnår jeg skal koble meg til nettet, jeg får skrive pw men når den holder på og koble til, så kommer det opp feil mld og jeg må rs pcn når loadingen er 100 %..hvorfor skjer dette ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hovedkortet kan ha tatt skade av å ha vært kortsluttet..Prøvd en eldre driver? Lenke til kommentar
RichyRomero Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 uhm hovedkortet ? det kan jo ikke være hovedkortet når jeg har en USB netgear som gjør som jeg får nett ?altså ikke hovedkortet Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 USB styres via hovedkortet, så jo..Prøv en usb port som går på en annen kontroller (om du har flere USB kontrollere på hovedkortet) f.eks USB i frontpanelet bruker å gå på en annen. Lenke til kommentar
RichyRomero Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 er i frontpanelet jeg har brukt.. skal prøve bake da :/ Lenke til kommentar
RichyRomero Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 Vist det er pga USB'ene i hovedkortet, da vil heller ikke tastatur og mus funke der jeg har prøvd netverkskortet ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Vanskelig å si, men om USB bak fungerer ellers så er det sikkert ikke noe feil med USB portene.Prøvd med andre drivere? Lenke til kommentar
RichyRomero Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 Vell, når jeg kobla i TP'en så kom det opp oppdateringe tror jeg, for netverket, så jeg skal restarte pcn snart og prøve på nytt !. Lenke til kommentar
RichyRomero Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 det funka ikke vet ikke hva jeg kan gjør for å få det til og funke...Jeg har:N150 Wireless USB adapter WNA1100Netgear Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Bruker du Windows 8?WNA1100 støtter ikke windows 8. Prøv å installere i "windows 7 modus" som beskrevet her: http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_8-hardware/netgear-wna1100-wireless-usb-adapter-crashing/46fae367-58e6-4a71-968c-4e165a1b40bf Endret 18. september 2013 av Complexity Lenke til kommentar
RichyRomero Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 oh fuck, ikke rart daja jeg bruker windows 8 ! Lenke til kommentar
RichyRomero Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 hvor er det jeg laster ned fra der ?`ser ikke noe download, meg som er blind ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Du bruker windows 7 driveren, å installered den i windows 7 kompatibilitets modus. Please follow the steps to run Windows 7 Compatibility Mode. a) Enter the Start screen. b) Press Windows key + C on your keyboard to show the Charms bar (If you have a touch screen: Touch the right edge of your screen and slide your finger to the center of the screen to show the Charms bar). c) Search for Troubleshooting, Click Settings in the right column. d) Click Troubleshooting. Click Run programs made for previous versions of Windows. e) Click next, select Not Listed. Click Next. f) Click Browse and select the Driver file that you downloaded. g) Click next, click Troubleshoot program. h) Check The program worked in earlier versions of Windows but won't install or run now box. i) Click next, select the last known working operating system for this driver (probably Window 7). j) Click Next. Now you install the Drivers for the network adapter. Here is the link to download the Driver for Netgear WNA1100 wireless USB adapter. http://support.netgear.com/product/WNA1100 Hope this will fix the issue, if still you have any queries feel free to get back we are here to assist yo Endret 18. september 2013 av Complexity 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå