larsugle Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 når jeg gå inn på konsoll og vil ha root rettighetene. Så skriver jeg "su". Da kommer det opp at jeg må skrive passordet, jeg skriver det og jeg har root rettighetene. Men dette funka bare første gang. Nå klarer jeg ikke skrive noe der jeg skal skrive passordet. Noen smarte som kan hjelp? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 det pleier ikke stå noe der når du taster. bare tast passordet og trykk ENTER når det står Password: Så får du beskjed om det var riktig eller ei. Lenke til kommentar
larsugle Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 TUSEN TUSEN TAkk !!! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Ikke noe å takke for. Velkommen til Linux miljøet! Følte meg sånn passe dum selv den første måneden men nå gjør jeg alt (bortsett fra CS) i Linux. Det er ca 4-5 måneder siden (trekk fra en mnd. sommerferie). Snart må vel det også over på Linux, da jeg for tiden holder på å flytte hele nettverket over (5 pc'r), med "domene" innlogging osv. Følg med på forumet, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ellers så kan jeg annbefale: rute.sourceforge.net gå å kjøpe et nummer av Linux Format på Narvesen Få med deg noen venner på å teste Linux! Da har du din egen mini-usergroup. Lykke til! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 vend deg heller av med hele cs Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 spiller det stort sett bare på LAN-parties. Har derfor en bitteliten XP partisjon på laptoppen :-? Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 spiller det stort sett bare på LAN-parties. Har derfor en bitteliten XP partisjon på laptoppen :-? Du kan da fint spille cs i linux (så lenge du ikke bruker steam vertfall, men det funker ikke alltid spesielt bra i windows heller...) Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Vet det, er litt flaut... :oops: går det ann å få ned 1.6 uten STEAM ? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 nope. men det er snakk om at det vil komme. siden 99% hater steam Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hmm, kanje på tide å komme meg bort til en av mine venner med bredbånd og få fikset det Noen som har noen gode råd for å få en ext3 partisjon til å vokse, sånn at jeg kan få 5 gig mer å boltre meg på? Mulig jeg må flytte swapen men det er ikke så vanskelig - bare å lage ny. vil ikke akkurat gjøre det med / partisjonen min i hytt og pine Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hmm, kanje på tide å komme meg bort til en av mine venner med bredbånd og få fikset det Noen som har noen gode råd for å få en ext3 partisjon til å vokse, sånn at jeg kan få 5 gig mer å boltre meg på? Mulig jeg må flytte swapen men det er ikke så vanskelig - bare å lage ny. vil ikke akkurat gjøre det med / partisjonen min i hytt og pine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå