Gå til innhold

Mor og barn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk, takk, takk for utmerkelsen! Veldig gøy og motiverende!

Litt mer om bildet: Det er tatt på Madgaskar, var ute og gikk nær hotellet, da vi kom over en mor som vasket barnet i en liten elv. Ved hjelp av tegnspråk og noen få ord på gassisk, klarte vi å få lov til å ta bilde. Viste frem bildet til mor etterpå.

Lenke til kommentar

Hei, Jan Egil Sandstad.

Dette bildet rører nok de fleste av oss, tror jeg.

Gjennom nyhetsinnslag på TV, har vi i mer enn to generasjoner fått innblikk i menneskelige lidelser som følge av krig og hungersnød rundt om i verden.

Barnedødeligheten er svært høy i tørke- og konfliktrammede områder, og mange barn vokser opp med både fysiske og psykiske skader.

Vi som betrakter bildet, kjenner ikke de aktuelle omstendighetene, men et tilsynelatende godt ernært barn gir et oppløftende signal, og bildet kan stå som et symbol, -

DET NYTTER !! :)

Gratulerer så mye med "Dagens Bilde" !.

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Hei, Jan Egil Sandstad.

Dette bildet rører nok de fleste av oss, tror jeg.

Gjennom nyhetsinnslag på TV, har vi i mer enn to generasjoner fått innblikk i menneskelige lidelser som følge av krig og hungersnød rundt om i verden.

Barnedødeligheten er svært høy i tørke- og konfliktrammede områder, og mange barn vokser opp med både fysiske og psykiske skader.

Vi som betrakter bildet, kjenner ikke de aktuelle omstendighetene, men et tilsynelatende godt ernært barn gir et oppløftende signal, og bildet kan stå som et symbol, -

DET NYTTER !! :)

Gratulerer så mye med "Dagens Bilde" !.

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Hei Albert!

Tusen takk for tilbakemedlingen på bildet, med god refleksjon rundt forholdene i deler av verden som ikke har vært så heldige som oss.

Min samboer og jeg prøver å gjøre bittelitt på Madagasker, som hun har et nært forhold til og også personlige venner der. Se gjerne mer her:

https://www.facebook.com/lokalprosjektmadagaskar?fref=ts

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...