Zyss12 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Ååå nei har ventet svææært lenge på denne dagen ! men når jeg skulle ta inn spillet i CD rommet på min ps3 slim så lager den svært med lyder og vil ikke ta inn gta5 når jeg prøver og ta spillet inn i maskinen.. etterpå ristet jeg på ps3en og et annet spill falt ut av CD rommet.. men kommer fremdeles lyd og hver gang jeg skrur på ps3en slik lyd, og maskinen vil fremdeles ikke ta inn gta, Noen tips? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Om du faktisk prøvde å presse inn ett spill når det allerede stod ett spill inne i maskinen kan det godt hende du har ødelagt noe inni der, mekanismen som tar spill inn og ut feks. Lenke til kommentar
Zyss12 Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 Om du faktisk prøvde å presse inn ett spill når det allerede stod ett spill inne i maskinen kan det godt hende du har ødelagt noe inni der, mekanismen som tar spill inn og ut feks nei fifa satt fast inni ps3en og lagde lyd når jeg trykte på knappen for at disken skal gå ut. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Da er det noe inni som er herpa. Lenke til kommentar
Zyss12 Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 Da er det noe inni som er herpa. Ja åpnet den helt fucked men skal kjøpe ny i morgen ... gjør alt for gta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå