Gjest medlem-207017 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Skal kjøpe det orginale batteriet til hp probook 4320s, som heter noe som hp ph09 notebook battery Spesifikasjoner på den orginale: 11.1 volt 8100 mAh 93Wh 3 spørsmål... 1. Hva skal jeg se etter når jeg ser etter et batteri som holder seg lenge? Både høy volt, mAh og Wh? 2. 11.1 volt 7860 mAh 93Wh vs 10.8 volt 8100 mAh 93Wh Hva er best? 3. Hvor kan man få kjøpt batterier så billig som mulig? Håper på hjelp!! Endret 17. september 2013 av medlem-207017 Lenke til kommentar
avo Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Det er Wh som forteller deg hvor lenge batteriet holder / skal holde. Vil tro du kan plukke opp noe billig på e-bay, men ellers er ikke HPs originale batterier så ille i pris heller. På din maskin tror jeg du kan bruke 6 cellers batterier og 9 cellers. Det er selvfølgelig et 9 cellers batteri du skal ha, og de jeg kan se ligger på omtrent 93 Wh alle sammen. Jeg kjøper slikt fra eet, men der tror jeg ikke du kan handle som privatperson. Erfaringsmessig holder de originale batteriene best i lengden - de uoriginale er ok som nye, men etter en stund faller kapasiteten. Vil tro de fleste datasjappene kan skaffe deg et batteri for en grei penge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå