Tommyeen Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hei. jeg er så utrolig redd for tida.. tror det er helse angst. men værtfall så går jeg til kiropraktor med hodepine osv, litt svimmel å sånn. men så leser jeg jo om hjernesvulst å alt å mange symtom der e jo det samme som jeg har føler jeg, litt svimmel, hodepine, føler jeg står "på utsiden" av meg selv av og til, litt skjelven i føttern, akkurat som at jeg sier ting feil, på en måte snøvle litt, men ikke mye.. liksom.. kan dette være angsten som tar meg ? hoff :/ håper på å komme i kontakt med noen som har det likens eller har hatt. Lenke til kommentar
Intueri Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Du er vel litt hypokonder da.. bør komme deg ut i villmarken, ta deg noen dager på fjellet f.eks. så du får litt belastning på kroppen, da vil ikke være så redd heller (føle mer kontroll). Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 Har no en fysisk jobb.. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Uansett om det er noe eller ikke er det ikke bra å gå rundt slik du gjør nå. Du kan jo vurdere å be legen om en henvisning slik at du får tatt tak i dette. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 Nei men håpe noen som har hatt det likens skriv svar:/ eller at noen som har følt d samme svare.. at d kanskje e angst som gjør sånn her med meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå