madammim Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Hei. Plutselig nå i ettermiddag ble visningen på forumet helt feil. Se bilde. Hva skjer? Samme i Chrome og FF. Jeg forsøkte å logge ut av FF, men ingen forskjell. Åpnet IE, var ikke logget inn og alt så normalt ut. Logget inn i IE og alt var feil. Logget ut av IE og det var normalt. Kjører Adblock i Chrome/FF... Edit: Bilde 2 er normalen, vist i IE. Endret 17. september 2013 av madammim Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Skjedde omtrent det samme for meg.Firefox ikke logget inn---> rart forum Firefox logget inn----> normalt forum. yay for innlogging \o/ EDIT: Slo forresten av Adblock på diskusjon.no, det har nok noe med det å gjøre. Endret 17. september 2013 av Rocket Lenke til kommentar
madammim Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Forsøkte nå å logge ut av Chrome, og da ble alt normalt. Da jeg logget inn igjen ble det feil. Har også forsøkt å hvitliste forumet i Adblock, men ingen synlig forskjell. Edit: Ved å logge ut/inn i FF er det ingen forskjell, like feil begge. Det er kun i IE og Chrome jeg får rett visning når jeg logger ut. Edit2: Oppdatert win7 home premium, Chrome Versjon 29.0.1547.66, FF 23.0.1 (driver å oppdaterer nå), IE 10.0.9200.16686 Endret 17. september 2013 av madammim Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Har samme problem. Uansett browser, forskjellig PC, innlogget eller ikke. Bruker ikke Adblock. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 Tror jeg fant ut av det. Forsøkte meg frem i IE utlogget, og da jeg valgte forumutseende "Hardware" ble det feil. Forandret til noe annet og det ble rett. Ser ut som det virker nå med de andre utseendene i FF/Chrome også. Ps. Jeg har ikke selv forandret på hvordan forumet skal vises de siste årene... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Samme her. Det er Hardware.no utseende som ikke fungerer. Og det var standardinnstilling overalt. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Da bruker jeg utsende "diskusjon" i stedet så slipper man det tullet dere har . forsten så var det ikke riktig alle trådene som feiler her Endret 17. september 2013 av den andre elgen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Det ser ut til at noe hadde skjedd med Hardware.no-utseendet som dere påpeker. Jeg har recachet forumutseendet og det skal nå være normalt igjen. 1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Takk. Kan bekrefte at det er tilbake til normalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå