Gå til innhold

Så hva synes dere om GTA V?

Anbefalte innlegg

Slå opp et ord for meg, "fanboy".

Snakker om deg ja, får vondt i hodet av å spille pga lav fps. Det er unplayable i min bok.

snakker om han? Jeg tror nok vi heller snakker om deg her du, det er vel nærmest ingen andre som synes dette er uspillbart, selvom gamle konsoller trekker opplevelsen ned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slå opp et ord for meg, "fanboy".

Snakker om deg ja, får vondt i hodet av å spille pga lav fps. Det er unplayable i min bok.

OK, jeg har slått opp ordet (ikke at det var nødvendig. Jeg kjenner det godt), men kommer ikke noe lengre med det. Kanskje du skal forklare nøyaktig hvorfor jeg blir en fanboy av... et eller annet... fordi jeg kritiserte din overdramatiserte og sensasjonspregede språkbruk?

Migreneprobleme dine får være opp til deg. Det har ingen ting med GTA å gjøre.

Lenke til kommentar

snakker om han? Jeg tror nok vi heller snakker om deg her du, det er vel nærmest ingen andre som synes dette er uspillbart, selvom gamle konsoller trekker opplevelsen ned.

Jeg skryter ikke gta v opp i skyene selvom det har store tekniske svakheter. Så nei, jeg er da ingen fanboy.

Lenke til kommentar

OK, jeg har slått opp ordet (ikke at det var nødvendig. Jeg kjenner det godt), men kommer ikke noe lengre med det. Kanskje du skal forklare nøyaktig hvorfor jeg blir en fanboy av... et eller annet... fordi jeg kritiserte din overdramatiserte og sensasjonspregede språkbruk?

Migreneprobleme dine får være opp til deg. Det har ingen ting med GTA å gjøre.

Se mitt siste innlegg.

Ingenting med gta å gjøre? Har ikke det problemet med noe annet spill. Særdeles lav fps er ubehagelig å se på.

Unntaket er kanskje om du er vant til å voldta øynene dine.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg snakket med en kamerat som ikke er videre fan av serien, :[17.09.2013 23:30:45] steinwill: det kan man si, men skal si GTA er overraskende morsomt og gøy spill

Da regner jeg med at det er det beste spillet i serien så langt, underholdningsmessig sett, da han dømte alle de andre nedenom og hjem for å si det sånn,hehe.

Det kan ikke komme fort nok til pc:;-)

Endret av ArlionMajere
Lenke til kommentar

Jeg skryter ikke gta v opp i skyene selvom det har store tekniske svakheter. Så nei, jeg er da ingen fanboy.

De tekniske svakhetene skyldes først og fremst utdaterte konsoller, jeg ser ingen grunn til å trekke for det. Spillet er helt spillbart på min konsoll i hvert fall. Om det er noe de burde få så er det ros faktisk, da det er imponerende at de har klart å lage et såpass pent spill på en 8 år gammel konsoll(er).

Man trenger ikke å være fanboy for å like dette spillet, du misbruker ordet. Man kan enten få et spill med ræva grafikk som kjører 60fps, eller et pent spill som kjører akkurat så det ikke lagger. Med tanke på hvor dårlig spillet hadde sett ut med det første valget, foretrekker jeg at rockstar har valgt det siste, som etter min mening var det beste.

Hvis noen har allergi mot alt under 60 fps så er det helt greit, men da burde man aldri eid en ps3 i utgangspunktet

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

De tekniske svakhetene skyldes først og fremst utdaterte konsoller, jeg ser ingen grunn til å trekke for det. Spillet er helt spillbart på min konsoll i hvert fall. Om det er noe de burde få så er det ros faktisk, da det er imponerende at de har klart å lage et såpass pent spill på en 8 år gammel konsoll(er).

Man trenger ikke å være fanboy for å like dette spillet, du misbruker ordet. Man kan enten få et spill med ræva grafikk som kjører 60fps, eller et pent spill som kjører akkurat så det ikke lagger. Med tanke på hvor dårlig spillet hadde sett ut med det første valget, foretrekker jeg at rockstar har valgt det siste, som etter min mening var det beste.

Hvis noen har allergi mot alt under 60 fps så er det helt greit, men da burde man aldri eid en ps3 i utgangspunktet

Kan det være at noen har mere støv i boksen sin en andre og at det begynner å lagge pga varmeutvikling hos noen? Noen sverger nemmelig på at det er nesten ikke til å spille mens andre sier det er helt greit

Endret av ArlionMajere
Lenke til kommentar

Da må det være stor forskjell fra konsol til konsol, for når jeg kjører bil etc i litt hastigheter, er det ikke snakk om "så det nesten ikke lagger", det er framerate drop så det er vanskelig å svinge osv. Det er frustrerende til tider, men jeg syntes fortsatt det er ett konge kult spill.

edit: jeg har det forøvrig på xbox360, mulig det går bedre på ps3.

Endret av Ziuuung
Lenke til kommentar

Dere som påstår at dere ikke er fanboys.. svar meg på dette: Hvorfor angripe han kun pga. han har en annen mening om spillet? Blir for dumt.

Fordi han angriper med dårlige påstander. Det blir feil å kalle dette uspillbart når det ikke er det. Jeg vil egentlig også si at å påstå at dette spillet har elendig grafikk er en svært useriøs og idiotisk påstand, fordi da tar man ikke hensyn til plattformen spillet kjører på. Dette spillet skviser ut all juicen fra konsollene, det er store forskjeller fra gta iv som kjører på samme konsoll. Da får man helle klage på konsollene, rockstar har gjort en svært god jobb med grafikken og å utnytte hardware.

Lenke til kommentar

Dere som påstår at dere ikke er fanboys.. svar meg på dette: Hvorfor angripe han kun pga. han har en annen mening om spillet? Blir for dumt.

Siden du tydeligvis spør meg om dette: Det er ikke han som blir angrepet. Han angrep spillet, og indirekte de som liker spillet, med overdramatiserte og bevisst provoserende utsagn som falt på sin egen urimelighet (uspillbart? Hva i all verden er det de av oss som faktisk spiller spillet driver med da?). Han gjør dette med et mangelfullt språk som blander norsk og engelsk helt uten mål og mening, og med svært korte setninger hvor han kommer med dramatiske påstander uten å begrunne de.

Når noen gjør slikt og andre påpeker svakhetene i det, så kalles ikke det et "angrep".

Lenke til kommentar

Det er jo ikke til å skyve under en stol at spillet har lav oppløsning og kjører grusomt dårlig sammenlignet med spill på en godt utstyrt PC, men det er fremdeles absolutt spillbart og et vanvittig bra spill.

Jeg skal selv ha det på PC når det kommer dit, kommer ikke til å røre onlinedelen på konsoll engang, men jeg storkoste meg i hele går når jeg spilte det på 360'en min. Det er helt utrolig hvor mye detaljer de har skviset inn i dette spillet, og voice-acting og alt slikt er som Rockstar pleier å være; helt fantastisk.

Det blir helt utrolig å spille dette på PC i konstant framerate og bra grafikk, men frem til da går dette helt greit. :)

Lenke til kommentar

Da må det være stor forskjell fra konsol til konsol, for når jeg kjører bil etc i litt hastigheter, er det ikke snakk om "så det nesten ikke lagger", det er framerate drop så det er vanskelig å svinge osv. Det er frustrerende til tider, men jeg syntes fortsatt det er ett konge kult spill.

edit: jeg har det forøvrig på xbox360, mulig det går bedre på ps3.

Har jevn framerate jeg. Skulle gjerne sett den var høyere, men den er nå stabil.

Kjører det på en ps3 som nylig kom tilbake fra service, så helt ubesudlet ps3. Lurer faktisk litt på om konsollen er ny.

Lenke til kommentar

Kan dere komme til tema er dere snille ? :p

vi diskuterer hvorfor jeg ikke liker gta V, forventet du bare positive synspunkter? i så fall whats the point?

tittelen er jo tross alt "

Så hva synes dere om GTA V?"

jeg synes at spillet er dårlig fordi det er jævlig å kjøre bil, og dette i et spill som i stor grad involverer kjøring. Det er jævlig fordi fpsen og fov er for dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...