Magnus L Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Hei! Jeg har to pcer med sli-konfigurasjon, som har litt problemer. Specs er som følger: Maskin 1: 9600GT i sli Abit IN9 32X-MAX wifi C2D E6850 SilverPower 400w m/2*18A 12v-rails. Maskin 2: 8800GT i sli Asus M2N-SLI Phenom x3 8650 NorthQ 500w m/16+18A 12v-rails. På begge maskinene er det sli-bro, og "maksimaliser sli-ytelse" eller hva det nå heter er aktivert i nvidia-kontrollpanelet. Begge maskinene kjører forresten W7 SP1. Begge maskinene har problemer, men 9600-pcen får random BSoD, f.eks. IRQL not less or equal osv., mens 8800-pcen bare fryser skjermbildet. På begge pcene kommer disse problemene random, ikke påvirket av om det er noe aktivitet på pcen, så jeg tror ikke det er psu som er problemet. Har noen noen (gode eller dårlige) tips? PS: Håper dette ikke er i feil del av forumet, hvis det er det er det bare å flytte Endret 17. september 2013 av Magnus L Lenke til kommentar
Magnus L Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Kan rapportere at jeg fant ut at ingen av de to fikk bsod pga sli, men fordi hovedkortene var dodgy. Abit-kortet hadde noe føkka i bois, og i et forsøk på å fikse det klarte jeg å mose bios, så da går det kortet i bosset. Synd, men Abit finnes jo ikke lenger, så det er ikke noe måte å få tak i skikkelig bois, drivere osv til det. Asus-kortet hadde rett og slett bare en litt gåen usb-kontroller. Prøver å komme forbi dette med ps2/usb-adapter og pci usb-kort. Krysser fingrene! Setter tråden som løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå