Gå til innhold

Noen med peiling??

Anbefalte innlegg

Ok. Jeg er Drittlei nå.

Drittlei av at dette fine :smile: forumet vårt skal forpestes av Intel/AMD diskusjoner uten noe poeng.

Intel er MYE bedre en AMD (vil noen si)

AMD er MYE bedre en Intel (vil resten si)

Det som gjør meg gretten er når en stakkar spør om hjelp med en ting på Intel maskinen sin, så komme det en skikkelig ############# drittsekk og sier at han heller må kjøpe ny AMD siden det er mye bedre!!! ER DET MULIG?!? Han vil ha hjelp til maskinen sin, ikke til å kjøpe ny maskin! ER det så vanskelig å hjelpe han isteden for å komme med sånn drittprat?

Jeg blir også grinete av folk som sier "AMD er bare dritt/søppel".

Faktum er det at begge fabrikanter lager meget gode prosessorer, som det er små forskjeller på. Det er tross alt ikke mye som skiller de! Selv om mange ikke klarer å se dette i et litt større perspektiv.

Er vi ikke alle lei av disse diskusjonene?

Hver prosessor til sitt bruk.

Kjøper man Intel, får man en bra PC.

Kjøper man AMD får man også en bra PC. NÆH! utrolig!! Man kjøper det man har lyst til og blir sikkert fornøyd med det.

Men dette er ikke rettet mot saklige diskusjoner, der man har en mening, og får frem et poeng.

Kun mot barnslig propaganda.

Jeg har selv en AMD PC, men jeg har nå lyst på en P4 Northwood. Men det kan bli AMD etter det igjen. Hvem vet? :wink:

Ikke kom med inlegg her for/imot AMD/Intel.

Dette inlegget er en protest mot alle de diskusjonene uten ende/grunn. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-15 13:46, Stratos skrev:

Intel er MYE bedre en AMD (vil noen si)

AMD er MYE bedre en Intel (vil resten si)

nå føler jeg meg oversett her :wink:

resten av innlegget må uanz støttes med et forbehold: Det må være lov til å komme med relle alternative løsninger da. For noen vil nok disse være off topic, men for andre kan dem være meget interesante løsninger. "kast (..) skvipet, kjøp heller (..) det har jeg" er ikke i den kategorien :smile:

/me kjøpte en skriver til 10kr i dag(ny Epson stylus 20UX tror jeg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...