Gå til innhold

Beste Musematte!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat nå har jeg fUnc1030 og Logitech Dual Optical (modda med blå lysdioder :o )

Dette oppsettet fungerer veldig bra. Har ikke noe jeg kan klage på.

Det eneste oppsettet jeg har "fragget" bedre med, er egentlig samme musmatta og logitech wingman gaming mouse eller hva den nå het. Den grå med store knapper....

Det var en god mus! Men savnet av scrollknapp for å skifte våpen ble for stor.... RIP

DrErling

Lenke til kommentar
Hvis man skal velge fUnc 1030, hvem farge bør man gå for?

Seriøst?

Ok, ut ifra et "optical mouse" synspunkt så er det vel kanskje en mulig forskjell fra blå fUnc til svart fUnc, men jeg vet ærlig talt ikke hvilken som skulle være best. Den blåe er lysere, ergo reflekterer den mere lys, men at det skal ha noe merkbart å si, det tviler jeg på.

Jeg har hvertfall svart matte, lysdiodene er byttet ut med noen som ikke er fullt så skarpt lys i. MAO har jeg antageligvis lavere lysintensitet enn original dual optical. Jeg har også den musematta som teoretisk sett reflekterer minst lys.... men jeg har ikke merket noen "flaws" med hverken blått lys på musa eller svart musematte.

Jeg hadde valgt fUnc-farge ut ifra hva jeg syntes var penest. (de hadde bare svart matte der jeg kjøpte, så sånn er den saken)

DrE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...