king_pedersen Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hva er den beste musematten til trådløs mus? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 beste musematte er vanskelig å si, det er smakssak, men icemat og fUnc skal være blant de beste. jeg foretrekker fUnc fremfor alle andre matter. hva skal du med bra musematte til trådløs mus egentlig? du trenger igrunnen ingen bra matte uten en bra optisk mus med tråd. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Tull, en mx700 fortjene da ei bra musmatte selv om den e trådløs. Lenke til kommentar
Tullegutt Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg bruker Func sin musematte http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...ARTNR=FUNC1030S Hvis du vil ha musen helt optimalisert, må du også kjøpe Mous Skatez http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EGMS Jeg bruker en vanelig Logitech kulemus med ledning og resutatet ble helt utrolig.. Musa svever liksom over matta... Nydelig Dette kan jeg anbefale alle.... Hilsen Tullegutt Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hei! Har både fUnc 1030 og icemat :smile: og må si at fUnc'en er meget mye bedre enn icemat til min mus og tre fire andre gamle mus jeg har hatt.( Jeg har intelli 3.0 ) Kjøp func den er rett og slett best - C.M Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Oi dobbelpost :oops: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg har cemat matten selv, og den funker vfeldig bra for meg, utennom den hellsikkes lyden den lager... Func funker også meget bra, bedre en ice mat, men jeg merka det ikke, og ikke gidder jeg å bruke så mye penger på en gamer matte... Lenke til kommentar
Emnity Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 func 4 life alt annet er noe drit.. snakker av erfaring.. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Syns nå Icemat er den beste musematten jeg... Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 hallo ja,, ka skal du med trådløs mus etter da? har sjøl intellimouse og ingenting fungerer bedre :!: Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Synes IceMat er litt oppskrytt. Kjøpte en for et drøyt år siden, gikk fort i søpla. Func er nok det beste, men som sagt, det er svært forskjellig fra person til person hva som "er best". F. eks er det mange som liker icemat, og når det gjelder mus, MX700, men jeg kan ikke fordra noen av dem Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Icemat er jo ganske god når du får vekk de standard "teip bitene" under musa og legger på noe bedre. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 har hørt MYE bra om Func. har ikke testet den men jeg tipper det er den du får mest for penga Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 herregud icemat er jævli. forferdelig lyd, synes den er motbydelig å dra musa over, id hele tatt: fUnc ROXX! Lenke til kommentar
rockalot2 Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hva er den beste musematten til trådløs mus? Hvis du skal ha til optisk mus så har http://www.ocshoot.no testet Speed Pad Lenke til kommentar
kyan Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hvis du skal ha til optisk mus så har http://www.ocshoot.no testet Speed Pad Har selv hadd speedpad... den var utrolig bra i 3 uker ca før den ble så slitt at den ble nærmest ubrukelig! Nei, takke meg til fUnc, bedre fins ikke! Lenke til kommentar
chil Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 synes de blå "noName" tøy mattene er de beste .. gir i alle fall meg en veldig go AIM i cs.. me mx300 mus Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 func 4 life alt annet er noe drit.. snakker av erfaring.. Du bør bytte avatar før moderator ser den :wink: Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 synes de blå "noName" tøy mattene er de beste .. gir i alle fall meg en veldig go AIM i cs.. me mx300 mus jeg bruker blå tøymatte nå, funker helt fett det, bra aim i cs og hele pakken. men fUnc matte er plast, med silikon spray og mouse skatez blir den utrolig glatt og utrolig følsom, aimen blir mye bedre med slikt utstyr om du klarer å bli vant med det. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har en Icemat black matte selv, og den er jeg meget godt fornøyd med. Eneste problemet jeg har med den er at jeg svetter litt på hendene av og til, noe som resulterer i at jeg må vaske matten for at jeg ikke skal merke nykking. Har bare testet func matten litt, og må si jeg har tro på den også. Eneste med den er vel at den blir slitt over tid. IceMat er jo laget av glass og vil dermed ikke bli slitt. Jeg vil gjøre deg oppmerksom på at det er de færreste som kan bruke Icemat. Logitech må opp i MX serien for at den skal kunne brukes, mulig det går med dualoptic. Har ikke anelse om hva som fungerer med MS, uten om IE 3.0. De standard opptiske musene fungerer ikke. Når jeg sier at det fungerer ikke så mener jeg ikke at de av og til en sjelden gang jukser. Jeg mener at det ikke er mulig å bruke musen på matten da den ikke er nøyaktig nok og ser forandringen i underlaget. Så har du en god optisk mus, kan du kjøpe Icemat, om du ikke har en god optisk mus tror jeg func skal virke likevel. Julmus ville jeg ikke spandert mye på. Da hadde jeg heller kjøpt meg en ny og mer nøyaktig optisk mus med trå, og en bra matte til den. -Chief- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå