Arodem Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Har likevel ingen planer om endringer med det første. Les hele saken Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Blir spennende å se om Nintendo parkerer stuekonsollen etter Wii U. Håndholdt er ihvertfall noe de har vist gang på gang, at de kan. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Tror nok ikke at de parkerer enda, men -selv om de kjører sin egen greie, så har de noe å lære med tanke på det å følge med utviklingen noe.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg tipper de går for en hybrid-konsoll neste gang, altså en som både kan brukes som håndholdt og vanlig TV-konsoll. Men da snakker vi nok 2017. Jeg tror Mario Kart og Smash Bros. kan gi konsollen ekstra oppmerksomhet neste år, men har vansker å se for meg at den selger noe mer enn Gamecube totalt sett. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg tipper de går for en hybrid-konsoll neste gang, altså en som både kan brukes som håndholdt og vanlig TV-konsoll. Men da snakker vi nok 2017.  Jeg tror Mario Kart og Smash Bros. kan gi konsollen ekstra oppmerksomhet neste år, men har vansker å se for meg at den selger noe mer enn Gamecube totalt sett.   Trodde det var akkurat det WiiU var. Lenke til kommentar
DickJustice Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Utviklerne er fornøyd så da bryr vi oss ikke om forbrukerne..... Hva lever de av hos Nintendo??? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Trodde det var akkurat det WiiU var. Nei, man er avhengig av at Wii U-konsollen er påslått for å få noe fornuftig ut av skjermkontrollen til Wii U. Jeg tenker derimot at all hardwaren er bygget inn i kontrollen så man ikke trenger å ha noen boks under TV-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå