hce Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg har nå med tårer i øynene levert fra meg min splitter nye IBM ThinkPad T40p Den fungerte fint i en uke, etter dette fikk jeg grafikkkorrupsjon på skjermbildet, både internt og eksternt. Etter sjokket tok jeg kontakt med IBM kunderservice, fikk en vennlig (litt forkjølt ) kvinne som registrerte feilen min og satte meg rett over til teknisk avdeling. Var ca 15 sekunders svartid på å få kontakt med kundeservice og tok ca. 1 minutt å bli satt over til teknisk avdeling. Teknisk avdeling spurte meg et par enkle spørsmål som: "Er skjermen korrupt under hele oppstart, også IBM bildet helt på starten?", "Har du testet ekstern skjerm?". Fikk beskjed om å levere maskinen hos IBM Service senter i Trondheim. Tok bussen bort til Servicesenteret idag, leverte maskinen til en hyggelig kar som klemte litt på skjermen og sa "Oi, dette har jeg ikke sett før". Så fylte han ut en serviceordre, ga meg kopien og sa at det kanskje ville ta to dager hvis de måtte bestille hovedkort fra Nederland. Hvis de hadde hovedkort i Norge ville den være klar imorgen. Nå er jeg spent på hva utfallet blir imorgen. Veldig fornøyd så langt Lenke til kommentar
Ungankable Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg har nå med tårer i øynene levert fra meg min splitter nye IBM ThinkPad T40p Den fungerte fint i en uke, etter dette fikk jeg grafikkkorrupsjon på skjermbildet, både internt og eksternt. Etter sjokket tok jeg kontakt med IBM kunderservice, fikk en vennlig (litt forkjølt ) kvinne som registrerte feilen min og satte meg rett over til teknisk avdeling. Var ca 15 sekunders svartid på å få kontakt med kundeservice og tok ca. 1 minutt å bli satt over til teknisk avdeling. Teknisk avdeling spurte meg et par enkle spørsmål som: "Er skjermen korrupt under hele oppstart, også IBM bildet helt på starten?", "Har du testet ekstern skjerm?". Fikk beskjed om å levere maskinen hos IBM Service senter i Trondheim. Tok bussen bort til Servicesenteret idag, leverte maskinen til en hyggelig kar som klemte litt på skjermen og sa "Oi, dette har jeg ikke sett før". Så fylte han ut en serviceordre, ga meg kopien og sa at det kanskje ville ta to dager hvis de måtte bestille hovedkort fra Nederland. Hvis de hadde hovedkort i Norge ville den være klar imorgen. Nå er jeg spent på hva utfallet blir imorgen. Veldig fornøyd så langt Høres ut som servicen er lovende ihvertfall. Jeg får min T40p idag og gleder meg som en unge til julaften. BTW, studerer du på Gløs? mvh Thor-Egil Lenke til kommentar
hce Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Høres ut som servicen er lovende ihvertfall.Jeg får min T40p idag og gleder meg som en unge til julaften. Du blir garantert ikke skuffet når du for første gang ser på den etter å ha åpnet pakken... BTW, studerer du på Gløs? Jeg studerer på Gløs ja. Har kommet såpass langt opp i åra at jeg har kontor Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Er vel en hel gjeng på gløs som har denne maskinen nå. Kanskje vi må lage oss en T40P gløs klubb Vi kan jo samles å snakke om de damene vi har klart å sjekke opp med denne maskinen. Du merket sikkert idag at du ble kjempepopulær blant jentene i klassen din Thor Egil? Lenke til kommentar
Ungankable Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ja, idag fikk jeg ikke gå i fred av chicks'ene, gitt. Første dag med T40p var bra saker, ja. Maskinen oppleves faktisk kjappere og mer responsiv enn min helt kurrante stasjonære. Da er det faktisk gøy med laptop også. mvh Thor-Egil Lenke til kommentar
ritt45854 Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 hadde samme feil, men fyrn fra servicesenteret hentet maskinen, og leverte den til meg når jeg arbeidet på narvesen. det tok to dager. snakk om service. johanG. Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 hvor kjøpte dere ibm t40p? hørte noe om at man fikk avslag hvis man var med i en "klubb" eller noe... Hvor får man den billigst? Lenke til kommentar
Equinox Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Greia er at det finnes en forening som heter "Datateam". For bare noen uker siden kunne studenter melde seg inn (500,-) og handle rimelig ibm hardware. De endret nå på dette slik at kun bedrifter, der medlemskapet koster 1950,- kan handle hardware til bra priser. Så med mindre du har en bedrift og vil melde den inn er løpet kjørt Mvh, Kim Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Så med mindre du har en bedrift og vil melde den inn er løpet kjørt Det er bare å registrere et enkelmannsforetak. koster ingenting. Lenke til kommentar
hce Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 *fopp fopp fopp fopp* Den herlige lyden av å skrive på tastaturet på tenkepadden min De måtte bytte hovedkort og gjett om ikke alle lagre mellom her og indre dalfører i Himalaya var tomme. Tok nesten en uke PS! Artig når IBM folk på serviceavdelingen sikler på laptoppen din. *ane grunner til forsinkelse* Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Tydelig at det ikke bare er meg som er kjempfornøyd med IBM sin service. Det firmaet burde flere lære av, dette er vel en grunn til til at folk velger å betale en del ekstra for en Thinkpad. Håper Apple er like flinke når jeg skal introdusere Powerbooks i TILLEGG til Thinkpads på jobben (og en powerbook hjemme ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå