Serpentbane Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Men om de sender Episode 17 Sesong 6 av en eller annen serie på TV, kan vi som ikke følger med på TV starte på Episode 1 Sesong 1. Dette er den store svakheten til mange av disse tjenestene, de har ikke hele episodeutvalget til en gitt serie. Dette liker jeg med Netflix. 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Nja, Netflix har ikke alle sesongene til serier heller. Kommer litt an på hvor gammel serien er. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 "Strømmingstjeneste"? Har de begynt å levere fisk? Har bjørnetjeneste noe med bjørn å gjøre? 2 Lenke til kommentar
claes Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Det står at dersom du har CMore Film så er Play inkludert. Ikke det motsatte... Kjøper du CMore Play får du med Film på TV abonnementet. Har du C More FIlm på TV abn. så får du C More Play med. Koster kun 79,- uansett Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 hvorfor kan ikke alle samarbeide slik at det bare eksisterer en tjeneste med fantastisk utvalg? 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Det er nevnt CD GO Dette minner litt om tjenestene andre konkurrenter tilbyr allerede Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hva tror du? Jeg vet ikke. var derfor jeg spurte... Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 hvorfor kan ikke alle samarbeide slik at det bare eksisterer en tjeneste med fantastisk utvalg? Hørt om Monopol og hva det medfører? Mangfold skapes igjennom at flere tilbydere har forskjellig typer utvalg. Husk at dette handler om PENGER og at de nyeste seriene og filmene som sees av flest mulig folk er det som betyr noe og skaper mest inntekter for selskapene. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Du snakker om monopol , men når det da ikke så leng unna monopol når enkelte av disse tjenestene er eksklusive den leverandøren man velger. altså at man ikke får det noen andre steder Poenget har var nok at man kunne ha en eller fler felles "kanaler" alle kunne benytte seg av uansett leverandør Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 "Strømmingstjeneste"?  Har de begynt Ã¥ levere fisk? Med tanke på hvilket firma det er snakk, så er det surstrømming som leveres 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Noe sier meg at linuxbrukere blir oversett enda en gang.. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Hvordan i all verden klarer du å kommunisere på norsk når homonymi saboterer forståelsen din på den måten? Det er ikke snakk om homonymer når man bare finner på fornorskninger. Jeg tror på at nye ord skal introduseres til språket gjennom gradvis populær bruk, ikke gjennom et baklengs lite språkråd. Hvor stor prosentandel tror du virkelig bruker "strømming" til fordel for "streaming"? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå