Petter Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 Alt er oppe å montert i går på ettermiddag alt ser veldig bra ut og er stabilt! Siden benkeplatene er omtrent 3 ganger så tunge som disse papplatene av skrivebord tok vi 2 på midten Ble 2x240 benkeplater med 12 ben. skal knipse bilder på søndag, siden jeg skal til Danmark i helga. Hørtes unødvendig dyrt og slitsomt å ha 12!? ben. Fikk selv lov av utleier, uten noe osm helst problem å skru noe slikt opp på veggene, da det strengt talt fikses med en strøk maling og sparkel, som Svinks nevnte. Ble ikke veldig dyrt 25x12 er jo bare 300kr så ikke så ille. 900kr ish for så stort skrivebord er det absolutte rimeligste vi fikk. La også et nytt gulv under hele driten 12kvm ca slik at vi kan kjøre med kontorstoler osv. på gulvet uten å ødelegge den nye parketten. skryt av meg selv: 20 min på ikea hvor vi kjøpte skrivebord pluss 2 fulle handlekurver med ting som vi også trenger. EFFEKTIVT! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hehe, skjønner. Men siden jeg var i gang... Hva slags gulvplate/beskyttelse har du brukt for å spare parketten? Blir en del rulling på gulvet her også, og ønsker jo ikke å ødelgge gulvet til huseier. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 http://www.teppeabo.no/tilbud-og-partivarer_467.html Den til3 85kr kvm og så fikk jeg 20% på rullen siden den var litt skjoldete, noe som ikke betyr noenting for oss. La også styreform under samme typen som man bruker under parkett. Ble skikkelig mykt og fint! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Sånn tok litt ekstra tid siden jeg ikke har Internett hjemme: litt kaos atm, siden vi driver å flytter så bokser osv. over alt Endret 24. september 2013 av Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå