Joachim_F Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Førstepersons action inspirert av Lovecraft, Minecraft og «roguelike»-spill. Les hele saken Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Bare pirk, men jeg var en gang i tiden temmelig sikker på at det staves "Eldritch...?" Med mindre spillutviker vil lage et ord/bokstavspill ut av det, f.eks pga copyright el. lign. 1 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 http://www.eldritchgame.com/about.html#faq Det er nok bare gamer.no som har krevet feil i artikkelen. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg ser egentlig ikke «roguelike»-spill som en sadistisk sjanger som ler av spillernes feil. For meg representerer sjangeren foreldrene som tar støttehjulene av sykkelen og sier «Du kommer til å falle, men du vil komme deg opp igjen og finne ut av det. Du klarer dette.» Så sant, så sant. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 Fikset spillnavnet nå. Takk for pirk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå