Gå til innhold

nytt hovedkort? hjelp til hvilket

Gjest Slettet-imMmrOha

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-imMmrOha
mitt gamle GIGABYTE GEFORCE GTX 570 SUPER OC 1280MB PCI-E DVI/HDMI

hat tatt kvelden, så da har jeg blitt lovet et nytt skjermkort fra dustinhome

i samme prisklasse.

nå ble jo dette kjøpt i 2011, så det er jo en stund side (her er i alle fall spesifikasjonene til mitt gamle kort)

det jeg da lurer på er, for jeg har ikke så mye greie på alt dette, er hvilket kort burde jeg be om å få nå? pris opp mot 2800, da det var det det gamle kortet i sin tid.

her er i alle fal ldagens utvalg

takker for hjelp

jeg ser jo nå jeg har skrevet hovedkort i tittelen, dette er selvfølgelig feil!!

er jo skjermkort jeg skal ha. jeg skylder på tretthet.

Endret av Slettet-imMmrOha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-imMmrOha

nei, snakka med de i dag- fikk beskjed om å finne ut av hva jeg ville ha (innen samme prisklasse) og gi de tilbakemelding. er derfor jeg spør om hjelp til hva jeg skal velge her=)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-imMmrOha

hei igjen.

ja, det blir et 770, men var ikke mulig å betale mellomlegg, så får pengene på konto og må så legge inn ny bestilling- men det gjør jo ikke noe det.

om det er slik at garantien følger kjøpet og ikke produktet betyr jo dette også at jeg får en ny 3årsperiode med garanti, noe som i alle fall ikke er en dårlig ting=)

alt i alt vil jeg bare få sagt at jeg er strålende fornøyd med kundeservicen hos dustinhome, og jeg kommer i alle fall til å fortsette å handle der fremfor hos andre elektronikkjeder:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...