enden Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Merket nettopp at når jeg skrur opp brightness på skjermen max så forsvinner støyen i høyttalerene som er koblet til hodetelefonutgangen (z-note 2002) Dette gjeldere både med og uten strøm. Noen som kan forklare? O' fryd for ørene, men ikke for øynene Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Dette kan vel regnes som en bump, men er det ingen som vet dette? Jeg vet at static oppstår når en lydkilde har to jord, stemmer? Men i dette tilfellet har jeg prøvd både med null, en og to jord uten at det endret seg. Kan lcd virkelig skape interference på lyden? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har en kjip lyd i min lydutgang i en Compaq 400 også, vet et det var samme problem med Compaq 610 også. Har ikke funnet en løsning...kanskje jeg skal prøve brightness, men da må jeg installere den kjipe knappe greien til Compaq, hater slikt. Skulle vært bygget direkte i bios... Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 eh, fn+pil opp pleier å virke som default. Er ikke stor fan av alle andre knapper jeg heller... Vet ikke om compaq har fjerna standard fn kominasjoner jeg OBS! beware the brightness!! Lenke til kommentar
Giganorm Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har du snakket med produsenten da? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 eh, fn+pil opp pleier å virke som default. Er ikke stor fan av alle andre knapper jeg heller... Vet ikke om compaq har fjerna standard fn kominasjoner jeg OBS! beware the brightness!! Erm...takk. FN+F10[brightness]+PIL (opp/ned) Har ikke testet med lyden enda... /feel stupid, men ikke så dum som HL2 gutta som mistet kildekoden sin... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå