Borger___ Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Lurer på 2 ting: 1) Skal bytte fra en iphone til en annen og trenger alle telstmeldinger med. Kan jeg mellomlagre i icloud evt hvordan? 2) Min mackbook skal på rep. og jeg trenger innhold overført til min imac, kan dette gjøres via icloud? Eller kun ekstern hardisk? Lurer også på hvis man jobber daglig med begge, kan man dele innhold mellom egne maskiner hele tiden? Lenke til kommentar
quantum Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg bruker rsync rsync -avz -delete -exclude '.DS_Store' /Users/oddball/Documents [email protected]:/Users/oddball Dette forutsetter altså at den maskinen jeg sitter på er den "ferskeste" og at du har satt opp remote login på den andre. Sync-apper fins jo forøvrig i bøtter og spann på appstore. Fordelen med rsync er at den funker på linux og win (cygwin) også, hvis du ikke har bruk for det og/eller ikke liker kommandolinja er kanskje en app like greit. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 Er det forresten mulig å flytte alle e-poster man har i inboxn (fra MAC mail) til en ny mac, noen som vet? Evt hvordan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå