Torpet24 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hei Jeg har en box som det skal stå inne om man har internett connection eller ikke det skal være via ping vet noen hvordan man får til det? Er veldig dårlig og forklare men kan prøve forklare mer vis du kontakter meg:) Takk på forhånd:) Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Ping("www.google.com") If not @error Then MsgBox(0, "Connection Status", "Online") Else MsgBox(0, "Connection Status", "Offline") Endif Noe slik? Endret 17. september 2013 av Leakim1991 Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 Ping("www.google.com") If not @error Then MsgBox(0, "Connection Status", "Online") Else MsgBox(0, "Connection Status", "Offline") Endif Noe slik? Nei har en boks så må bare finne ut hvordan jeg kan få den inne i boksen Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Deler du koden din, kan jeg sikkert hjelpe deg. Forklaringen her er skakk Endret 17. september 2013 av Leakim1991 Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 Deler du koden din, kan jeg sikkert hjelpe deg. Forklaringen her er skakk kan ikke dele koden her sorry men har du skype Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå