stevia Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hva gjør jeg nå? Jeg har ikke brukt vasken etterpå.. Ante ikke hvor jeg skulle legge denne.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Det er en "metallkopp" som nedre del av vannlåsen under vasken. Sett en bøtte på undersiden, ta på deg oppvaskhansker eller brødposer og skru den av. Vann vil renne ut og det vil være heller nasty i den, men der skal pinsetten ligge. Skru koppen tilbake og verifiser at det er tett før du fjerner bøtta. http://www.cernlove.org/blog/wp-content/uploads/2009/09/SinkUnderneath.jpg EDIT: På bildet er det den aller nederste delen som skal skrus ut. Ikke bry deg om bruddet på toppen av røret mot vasken, det har ikke noe med din situasjon å gjøre, det er bare et bilde jeg googlet opp som tilfeldigvis viser et rørbrudd. Endret 17. september 2013 av JohndoeMAKT 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Merkelig tråd at TS ikke forstår hva som må gjøres. Det er jo som sagt bare til å skru av nedre del av vannlåsen, og skru den på plass igjen. Men det blir vell sikkert for ekkelt for TS med årevis av gørr som har samlet seg opp der Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Merkelig tråd at TS ikke forstår hva som må gjøres. Det er jo som sagt bare til å skru av nedre del av vannlåsen, og skru den på plass igjen. Men det blir vell sikkert for ekkelt for TS med årevis av gørr som har samlet seg opp der Det var vel en tid når ikke du heller visste dette. 3 Lenke til kommentar
stevia Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 Det er en "metallkopp" som nedre del av vannlåsen under vasken. Sett en bøtte på undersiden, ta på deg oppvaskhansker eller brødposer og skru den av. Vann vil renne ut og det vil være heller nasty i den, men der skal pinsetten ligge. Skru koppen tilbake og verifiser at det er tett før du fjerner bøtta. http://www.cernlove.org/blog/wp-content/uploads/2009/09/SinkUnderneath.jpg EDIT: På bildet er det den aller nederste delen som skal skrus ut. Ikke bry deg om bruddet på toppen av røret mot vasken, det har ikke noe med din situasjon å gjøre, det er bare et bilde jeg googlet opp som tilfeldigvis viser et rørbrudd. Tusen hjertelig takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Det var vel en tid når ikke du heller visste dette. Men da var jeg 2-3 år gammel... Lenke til kommentar
stevia Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 Merkelig tråd at TS ikke forstår hva som må gjøres. Det er jo som sagt bare til å skru av nedre del av vannlåsen, og skru den på plass igjen. Men det blir vell sikkert for ekkelt for TS med årevis av gørr som har samlet seg opp der Åh, jeez. Spar deg for dritten din. 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Åh, jeez. Spar deg for dritten din. Jeg kan ikke noe for at du ikke er den skarpeste kniven i skuffen. At du ikke fant ut hva du skulle gjør mens du var på badet, og måtte ta dette opp på et Internett forum sier litt om deg selv. Alle vannlåser i sluker, servanter, kjøkkenvask skal rengjøres minst 1 gang i året. Lenke til kommentar
stevia Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 Jeg kan ikke noe for at du ikke er den skarpeste kniven i skuffen. At du ikke fant ut hva du skulle gjør mens du var på badet, og måtte ta dette opp på et Internett forum sier litt om deg selv. Alle vannlåser i sluker, servanter, kjøkkenvask skal rengjøres minst 1 gang i året. Haha, huffameg. Har du ikke noe bedre å gjøre enn å slenge dritt til folk på internett? Det sier ganske mye mer om deg enn om meg at du oppfører deg som du gjør Jeg skjønner meg ikke på sånne folk som deg som skal slenge dritt, og ihvertfall i sånne tråder som dette. Få deg en hobby. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 ER DET SÅ VANSKELIG Å BARE ÅPNE VANNLÅSEN OG HENTE PINSETTEN? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Javel, Tricell? Hadde du sagt det samme til din stakkars bestemor på 82 hvis hun hadde gjort noe lignende? 2 Lenke til kommentar
ArlionMajere Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Tusen hjertelig takk! ER DET SÅ VANSKELIG Å BARE ÅPNE VANNLÅSEN OG HENTE PINSETTEN? Han har allerede fått beskrivelse på hvordan han gjør det og har sagt Tusen hjertelig takk. Kansje du skal ta deg en titt på dette https://www.diskusjon.no/guidelines 3 Lenke til kommentar
ArlionMajere Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hva gjør jeg nå? Jeg har ikke brukt vasken etterpå.. Ante ikke hvor jeg skulle legge denne.. Oppdater tråden til løst ;-) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Mens du skrur opp så kan du godt få ut en del dritt der også. OG hvis du en annen gang skulle tette vasken så er det nok i denne "dingsen" du skrudde opp som problemet ligger i 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå