Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

[Løst] Mistet pinsett i vasken.. hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en "metallkopp" som nedre del av vannlåsen under vasken. Sett en bøtte på undersiden, ta på deg oppvaskhansker eller brødposer og skru den av. Vann vil renne ut og det vil være heller nasty i den, men der skal pinsetten ligge. Skru koppen tilbake og verifiser at det er tett før du fjerner bøtta.

http://www.cernlove.org/blog/wp-content/uploads/2009/09/SinkUnderneath.jpg

EDIT: På bildet er det den aller nederste delen som skal skrus ut. Ikke bry deg om bruddet på toppen av røret mot vasken, det har ikke noe med din situasjon å gjøre, det er bare et bilde jeg googlet opp som tilfeldigvis viser et rørbrudd.

Endret av JohndoeMAKT
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Merkelig tråd at TS ikke forstår hva som må gjøres. Det er jo som sagt bare til å skru av nedre del av vannlåsen, og skru den på plass igjen. Men det blir vell sikkert for ekkelt for TS med årevis av gørr som har samlet seg opp der :)

Lenke til kommentar

Merkelig tråd at TS ikke forstår hva som må gjøres. Det er jo som sagt bare til å skru av nedre del av vannlåsen, og skru den på plass igjen. Men det blir vell sikkert for ekkelt for TS med årevis av gørr som har samlet seg opp der :)

Det var vel en tid når ikke du heller visste dette.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er en "metallkopp" som nedre del av vannlåsen under vasken. Sett en bøtte på undersiden, ta på deg oppvaskhansker eller brødposer og skru den av. Vann vil renne ut og det vil være heller nasty i den, men der skal pinsetten ligge. Skru koppen tilbake og verifiser at det er tett før du fjerner bøtta.

http://www.cernlove.org/blog/wp-content/uploads/2009/09/SinkUnderneath.jpg

EDIT: På bildet er det den aller nederste delen som skal skrus ut. Ikke bry deg om bruddet på toppen av røret mot vasken, det har ikke noe med din situasjon å gjøre, det er bare et bilde jeg googlet opp som tilfeldigvis viser et rørbrudd.

Tusen hjertelig takk!

Lenke til kommentar

Åh, jeez. Spar deg for dritten din.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Åh, jeez. Spar deg for dritten din.

Jeg kan ikke noe for at du ikke er den skarpeste kniven i skuffen. At du ikke fant ut hva du skulle gjør mens du var på badet, og måtte ta dette opp på et Internett forum sier litt om deg selv.

Alle vannlåser i sluker, servanter, kjøkkenvask skal rengjøres minst 1 gang i året.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke noe for at du ikke er den skarpeste kniven i skuffen. At du ikke fant ut hva du skulle gjør mens du var på badet, og måtte ta dette opp på et Internett forum sier litt om deg selv.

Alle vannlåser i sluker, servanter, kjøkkenvask skal rengjøres minst 1 gang i året.

Haha, huffameg. Har du ikke noe bedre å gjøre enn å slenge dritt til folk på internett? Det sier ganske mye mer om deg enn om meg at du oppfører deg som du gjør :)

Jeg skjønner meg ikke på sånne folk som deg som skal slenge dritt, og ihvertfall i sånne tråder som dette. Få deg en hobby.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...