MikkelRæv Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hei. Vurderer å kjøpe ny mobil til dama, og har sett på lumia 620 til 1295. Er det bra mobil? Hvordan er kameraet iforhold til iphone 4s? Hvordan er den å lære seg? Viktigste er egentlig et bra kamera og stor lagringsmulighet. Er det bra batteri er jo det et plus Hun har en gammel lg telefon idag. Tidlig touch variant, 4-5 år tenker jeg. Vet ikke hvilket OS det er på den. Lenke til kommentar
loffeleif Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Husk å følge med på helgetilbudene til Elkjøp, Lefdal og Komplett. Her kan du gjøre kupp Edit:Galaxy S3 mini koster nå 1500, det må vel sies å være en OK telefon for prisen. Kjøpte selv en iPhone 5 64GB til eksen da den var ny. Det var en god investering, anbefales. Det ble god stemning i flere uker. Bruker selv mye penger på tech, men det er den telefonen som har gitt meg mest glede. Endret 17. september 2013 av loffeleif Lenke til kommentar
MikkelRæv Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 Hehe ja ikke dumt det. Jeg får prøve å følge med på dem. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) s3 mini til 1490: http://www.netonnet.no/art/mobil/samsung/telefoner/samsung-i8190galaxys3minibluenfc/182575.6823/ Ville nok gått for Android, evt en brukt? iPhone pga apputvalg og økosystem. Om dama er som min dame, så er instagram, bank-app, snapchat osv ganske viktig. Om det ikke er det, så blir det det. Endret 17. september 2013 av fflex Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Har bestilt meg en Lumia 620 som reservetelefon. Kan godt komme med et lite review om ønskelig. Har forsåvidt klådd på en tidligere. Veldig mye telefon for pengene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå