Caddy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Se til venstre i bildet...Jeg har en testkonto. Denne ser ikke slik ut.Profilen min ser slik ut uavhengig av hvor jeg logger meg inn på en datamaskin. Jeg har ikke sett noe liknende.Hvorfor ser det slik ut??Nvm.https://www.facebook.com/about/newsfeedJeg har visst allerede det nye utseende. Hvordan kommer jeg tilbake igjen? Endret 16. september 2013 av Caddy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Som du selv sier, så har du fått det nye Facebook utseendet. Det er ingen måte som jeg vet om, slik at du kan endre det tilbake til det gamle. Forandring fryder Lenke til kommentar
danielm Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 ser ut som mobil/tablet-versjonen spør du meg men hvis det er det nye utseendet så gratulerer, du er sikkert en av de første Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Minnet meg om tumblr. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Husker sist gang Facebook ble endret, og gangen før det. Helt kaos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå