Gå til innhold

ting å gjøre uten jobb

AndreasMyhre

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg er en av de mange som er ferdig med vgs, og har et friår, som i mitt tilfelle er et halvt friår. Jeg skal inn i forsvaret i Januar, og venter egentlig bare på det!

Jeg jobber på rema 1000, og planen var egentlig å jobbe fulltid der etter vgs, men det ville ikke sjefen ha noe av. så jeg jobber kun 2 kvelder i uka + annenhver lørdag.

siden ungdomsskolen trent på treningsstudio og jobba ræva av meg for å bygge muskler, og nå som jeg har fri har det blitt litt mer seriøst. så jeg trener en del. men likevel er 90% av dagen enormt kjedelig, ettersom jeg kun sitter på pcn og venter på at folk skal komme hjem fra jobb/skole. såå, det jeg lurer på er om noen her har noe tips til hva man kan gjøre alene i dagens samfunn? :D har noen noe tips til hobbyer man kan gjøre alene?

Kom med masse tips! kjeder rumpa av meg her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du ingen hobbyer? Ikke bilinteressert eller noe?

Hvis ikke, ville jeg bare brukt tiden på å pynte på CV'en, finn kurs og lignende du kan være med på.

Noen ny jobb for 4måneders tid tviler jeg på at du finner, og det er nok ikke verdt å lete engang.

Var i akkurat samme situasjon som deg, med innrykk i januar, men jeg fikk heldigvis jobbet 80% ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hva med skyting? Kan melde deg inn i en klubb. Selv driver jeg med pistolskyting, 4 måneder er ikke nok til at du kan få deg eget våpen, men du kan jo delta på treninger og slikt. Det er vel greit å kunne det grunnleggende om skyting, når du skal i førstegangstjeneste?

Lenke til kommentar

Hva om h*n bor på ett veldig lite sted som ikke har noen form for frivillig arbeid eller organiserte fritidsaktiviteter ?

Hvis man skal drive med slik retorikk - så er det lite vits å komme med forslag i det hele tatt. "Hva hvis h*an bor på et veldig lite sted hvor det ikke er noe i det hele tatt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Har ikke vært inne her på en stund nå!

Fikk meg faktisk en ny jobb for 3-4 uker siden! Jobber som vikar på Jerniagruppen sitt lager :) Så jobber der 3-4 ganger i uka, pluss at jeg har den gode gamle jobben på rema på kveldstid! Så har mere en nok å gjøre nå! haha :) Likevel, tusen takk for mange gode forslag :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...