Idaho18 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg bruker det trådløse nettverket til hybelverten min. Kan han se hvilke nettsider jeg besøker? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) tja,. han har ihvertfal muligheten til å sette opp en løsning for det. Noen rutere har også en funksjon hvor man kan se live hvilke ipadresser man i aktuelt tidspungt er knyttet til, disse ipadressene representerer gjerne webservere Endret 16. september 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg bruker det trådløse nettverket til hybelverten min. Kan han se hvilke nettsider jeg besøker? Ja, gitt at du ikke benytter en form for kryptert tunnel. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Den gjennomsnittlige hybelverten (sikkert 95% av de) klarer ikke dette... 1 Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Det stemmer sikkert, men samtidig så er det ikke verre enn å gjøre et lite søk for å finne programvare til å gjennomføre ARP-spoofing fra en PC eller mobiltelefon. Det er en av flere måter å gjøre det på. Akkurat den kan teknisk sett oppdages, mens en del andre ikke vil kunne oppdages. Alt passerer jo hans utstyr. Lenke til kommentar
kjbu.. Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Ved å logge seg inn på routeren sin, kan hybelverten se hvilke nettsider du besøker. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) En vanlig hjemmerouter vil neppe vise noe mer enn eventuelt hvilke tilkoblinger som er etablerte. Overvåke deg har han dessuten ikke lov til. Om du vil være trygg på at han ikke kan sniffe trafikken din kan du bruke VPN. Endret 17. september 2013 av >Jonas< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå