Bone Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Heisann! Vet ikke om det fantes en slik tråd, så ingen klistret, så tenkte å starte en ny en ved å spørre her.. Om det er noen som har lyst til å legge meg til som venn? Jeg tenkte det kunne ha vært moro å følge med på noen av dere som henger her?! Uansett, gamertagen min er: Mr FoneBone (Håper dette ble riktig, med mellomrom og allting ), hehe.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Spiller sjeldent, men litt i helgene Antesignanus ^^^^^^^^^^^^^^ Brukernavn. (Nei, har ingenting med anus å gjøre) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 Hyggelig, Thomas! Skal legge deg til Antesignanus! Føler at jeg kom litt senti gang med dette, i forhold till Wii U og andre vennelister.. hehe.. Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Spiller ikke så veldig ofte, men blir GTA V på meg fremover Bare å legge meg til: Hiskii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå