Gå til innhold

kritiser min build.

Anbefalte innlegg

Produkter
Pris/stk
Antall
Forsikring
Linjesum
Fjern

GIGABYTE GEFORCE GTX 780 OC REV 2.0 3GB - 4899 kr

noe dere vise mennesker vill forandret på? kan den gjøres billigere uten å redusere ytelsen? hva tenker dere om psuen? er wifien på hovedkortet godt nok til å game over? (hvis ikke kan jeg ta et billigere) takker for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

850W psu kommer du ikke til å trenge ^^ så lenge du ikke skal presse inn 4x skjermkort og en del harddisker.

Du kjøper klokkbar CPU, skal du klokke? hvis ikke -> kjøp en uten klokk.

Hvis du skal klokke, trenger du vannkjøling i tillegg.

Skal du ha nett gjennom kabel, eller trådløst? Hvis trådløst kan jeg anbefale ASUS N66

http://www.dinside.no/889905/asus-ea-n66-traadlos-adapter

Lenke til kommentar

vet at psuen er overkill, men har lyst til at den skal holde til evt sli senere med 2x 780 kort :) skal ikke klokke til å begynne med, tenkte å drøye det litt og så kjøpe vannkjøling når jeg blir litt rikere. men vil dere si at jeg kunne kjøpt en billigere psu på f.eks 750w og kjørt sli med den senere? ser helst at jeg kan game over wifi selv om kabel er å foretrekke. blir mye mindre stress for meg hvis jeg har wifi, derfor jeg ble litt fristet av hovedkortet da det sto det var inklusivt wifi med antenne og hele skiten. tror dere den innebygde wifien blir for dårlig?

Lenke til kommentar

Nei du trenger ikke å kjøpe noe ekstra, det meste du trenger følger med strømforsyningen og hovedkortet. Men du kommer sikkert til å ville kjøpe noen ekstra vifter etterhvert.

Edit: skal du bruke denne pcen til rendering eller photoshop? Vist ikke er det mye å spare på å velge 4670K og et 8GB kit ram

Endret av Jonassl
Lenke til kommentar

Det er over et halvt år siden (7 måneder) siden Nvidia lanserte sin siste topp-gpu.

AMD sitt kort 7970 ble annonsert i 2011 og har vært tilgjengelig i butikkene i januar 2012. Topp-gpuen deres 7970Ghz edition ble lansert i fjor sommer.

PS4 kan forhåndsbestilles i dag og du har den i postkassen om tre måneder, nye Xboxen er også på vei. Dette vil føre til økt fokus på å forbedre grafikk og ytelse fremfor energieffektivitet som har vært fokus de siste årene.
CPUen jeg kjøpte for nesten 3,5 år siden (i7-980x) er fremdeles noe av det raskeste i butikkhyllene i dag.

Battlefield 4 kommer ut neste måned og jeg tror ikke det er tilfeldig at neste generasjon skjermkort ryktes å komme ut samtidig.

Jeg holdt nylig på å kjøpe et Geforce Titan kort, men endte opp med et rimeligere GTX 770 kort istedenfor mens jeg venter på alle de nye godsakene som kommer.

Oppsettet ditt ser bra ut, det blir en kjempefin pc. Hvis jeg ikke kunne ventet litt med å kjøpe ville jeg vurdert å gått ned til et gtx 770 kort med 4gb ram (bf4 systemkrav anbefaler 3gb) og en Intel 4670 cpu. De sparte pengene kan du f.eks. kjøpe en til ssd og sette opp i raid.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...