Gå til innhold

Hvorfor er vsync alltid PÅ valget borte i cat 3.7


erot71

Anbefalte innlegg

:evil: Ja, hvorfor er vsync "alltid på" valget borte i Cat 3.7 controlpanel ?

Både 3.5 og 3.6 har det. Nå er tearingen tilbake ! Trodde endelig jeg hadde funnet en løsning på det ved å bytte fra Nvidia til ATI.

Men neida, nå har de fjernet det i controlpanelet ! Er det et tweak program som kan brukes, slik at jeg kan låse fps i spill på hz til skjermen ?

Noen tenker sikker at han kan jo bare bytte tilbake til 3.6, men da funker f.eks ikke HALO...der må jeg kjøre med 3.7. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:evil: Ja, hvorfor er vsync "alltid på" valget borte i Cat 3.7 controlpanel ?

Både 3.5 og 3.6 har det. Nå er tearingen tilbake ! Trodde endelig jeg hadde funnet en løsning på det ved å bytte fra Nvidia til ATI.

Men neida, nå har de fjernet det i controlpanelet ! Er det et tweak program som kan brukes, slik at jeg kan låse fps i spill på hz til skjermen ?

Noen tenker sikker at han kan jo bare bytte tilbake til 3.6, men da funker f.eks ikke HALO...der må jeg kjøre med 3.7. :cry:

Slett de gamle driverne og så legg inn de nye. Veldig viktig, slett alltid driverene før du legger inn nye :yes:

Lenke til kommentar
Ok, så dere kan velge always ON ? Jeg har da slettet, først slettet jeg control panel, så driver. Holder ikke det ? Må jeg også bruke en eller annen destroyer ?

Helt sikker, har dere alltid on ? Jeg har programstyrt og alltid av, ingen alltid på... :-?

Hvis du velger programstyrt er vsync som regel på, men hvorfor du ikke får valget "alltid på" er et mysterie. Det finnes såkalte destroyere som du kan prøve, søk på google ;)

Lenke til kommentar
:evil: Ja, hvorfor er vsync "alltid på" valget borte i Cat 3.7 controlpanel ?

Både 3.5 og 3.6 har det. Nå er tearingen tilbake ! Trodde endelig jeg hadde funnet en løsning på det ved å bytte fra Nvidia til ATI.

Men neida, nå har de fjernet det i controlpanelet ! Er det et tweak program som kan brukes, slik at jeg kan låse fps i spill på hz til skjermen ?

Noen tenker sikker at han kan jo bare bytte tilbake til 3.6, men da funker f.eks ikke HALO...der må jeg kjøre med 3.7. :cry:

Det er fordi du har fått tak i de driverne som lå ute første dagen, som

hadde endel mangler i kontroll-panelet, blant annet det du klager over.

 

Det er bare å laste ned på nytt fra www.ati.com

Lenke til kommentar

Når jeg avinstalerer og restarter, tar winxp og innstalerer de gamle driverene av seg selv!

Hva skal jeg gjøre for og bli kvitt driverene helt?

Jeg bruker Control Panel for og avinnstalere de gamle driverene.

 

Jeg har hatt mye problerer med stygg clipping med de nyeste driverene, men det er kanskje bare at jeg har innstalert dem feil som gjør det?

Bruker 3.1 nå pga de ikke gir clipping feil.

Lenke til kommentar

øm... 3.7 ..eh..

 

 

nå får jeg at nytt ati kort i posten i morgen / overimorgen og har lastet ned følgende driver:

 

wxp-w2k-catalyst-7-93-030812a1-010735c-efg.exe

 

3.7 / 7.93 <- er litt forvirra her.

er dette riktig driver å bruke på sapphire ati 9600 pro ?

Lenke til kommentar
:evil: Ja, hvorfor er vsync "alltid på" valget borte i Cat 3.7 controlpanel ?

Både 3.5 og 3.6 har det. Nå er tearingen tilbake ! Trodde endelig jeg hadde funnet en løsning på det ved å bytte fra Nvidia til ATI.

Men neida, nå har de fjernet det i controlpanelet ! Er det et tweak program som kan brukes, slik at jeg kan låse fps i spill på hz til skjermen ?

Noen tenker sikker at han kan jo bare bytte tilbake til 3.6, men da funker f.eks ikke HALO...der må jeg kjøre med 3.7. :cry:

Slett de gamle driverne og så legg inn de nye. Veldig viktig, slett alltid driverene før du legger inn nye :yes:

 

Der dret jeg meg ut når jeg la inn 3.7.. La inn driverne med engang :(

Man lærer av sine feil..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...